dinsdag 31 januari 2012

Thanks for being there!

Al een tijdje was de meester van Sarah ziek,
gelukkig ziet het er nu naar uit dat hij vrijdag weer terug in de klas komt.
Al waren de kinderen er niet helemaal gelukkig mee,
er was een heel fijne invaljuf gedurende die periode.
Dat lijkt me een erg ondankbare taak, invaljuf.
Maar oh wat moeten we blij zijn met ze, daarom vond ik een bedankje op zijn plaats.

Omdat ik helemaal in de ban ben van de zeepkettingen  heb ik ook voor haar weer een
mini-zeepkettinkje gemaakt.
Leuk ingepakt en voila.
Hier nog een foto van het kettinkje.

Nu ga ik weer eens proberen of ik nog lay outs kan maken, wat is dat lang geleden zeg!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

9 opmerkingen:

gré zei

een super leuk kadootje

groetjes gré

jacqueline zei

Prachtig Marjolijn, en wat een lief gebaar.

Jij rijgt de gehele koord door de zeep heen zie ik.....waar prik jij mee door de zeep heen?

Nou ben blij dat je weer aan de hobby bent wahaha

Groetjes Jacqueline

Monique zei

Wat een superleuke cadeautje is dit zo, en zo leuk ingepakt!

jacqueline zei

Hoi hoi

Dat beantwoorden zat er ineens op bij mij....heb ik zelf niks voor gedaan wahahahaaha.

Dank je wel voor je antwoord op de zeepjes, dat zal ik dan ook eens gaan proberen, ik giet de zeep ook zelf.
Heb je nog een suggestie voor een lekker geurtje?
Ik heb zelf amandel, babypoeder (vind ik persoonlijk niet zo lekker) en lely volgens mij.

Groetjes Jacqueline

Unknown zei

Hoi Marjolijn, wat lief van je zeg! Ik ben geen invaljuf (gelukkig), maar ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken! Leuk dat er ouders zijn die zo attent zijn, dat komt jammer genoeg niet zo heel veel voor en dat zal dus zeker weten worden gewaardeerd! Groetjes, Frea

Kimmie zei

Wat een leuk/ lief idee zeg. Je kettingen zijn echt superleuk en inderdaad weer eens wat anders dan gewoon scrappen.

Groetjes Kim

bmartes zei

Nou dat vind ik nou echt heel lief van je om wat te maken voor de invaljuf. Dat is idd een ondankbare taak hoewel je als invaljuf wel minder werk eromheen hebt denk aan vergaderingen en commissies.... Maar vaak probeert zo'n klas je heel erg uit!
Maar in elk geval: deze invaljuf boft maar met zo'n mooie zeepketting!
Lies,
Arja

Anja zei

Wat een lief en goed idee, Marjolijn. En ook weer zo leuk ingepakt en een prachtige tekst op het kaartje! De juf zal er blij mee zijn!!

Scrappiness zei

Lief cadeautje zeg, en zo mooi ingepakt. Lekker roze, zeker Sara´s lievelingskleur?!