vrijdag 24 februari 2012

Geboortekaartje.

GEWONNEN!!!!
Ik heb de uitdaging gewonnen deze keer bij EKEF. Zo leuk ik mag nu drie digistamps uitzoeken bij Stampfairy.Na het weekend ga ik eens uitzoeken!!!!

Een goede lieve kennis van mij is weer Oma geworden.
Dat is natuurlijk een kaartje waard.
Bij toeval zag ik op het EKEF blog een challenge waarbij je een kaartje moest maken met een stempelafdrukje van een beertje.
Daar kwam ik ook deze superleuke workshop tegen van een framekaart.
Dit schattige Forever friends beertje ligt al heel lang, ongebruikt bij mijn stempelvoorraad.
Ik kreeg hem ooit gratis bij een blad.
Ik heb het ingekleurd met distressinkt, tattered rose en vintage photo.
Het papier dat ik gebruikt heb is uit een vintageblokje van de Action.
Verder heb ik diverse stanzen gebruikt.
Een borderrandje van Crealies, Zo ook de vlaggetjes zijn gemaakt met een stansje van crealies.
De bloemen en het vogelhuisje zijn gemaakt met stansjes van M. Design.
Ik heb ook nog geprobeerd om met de rozetmaker van crealies een rozet te maken maar uiteindelijk heb ik maar mijn scor it gebruikt , ik kan niet met de rozetmaker overweg.
Ach ja, het is gewoon niet mijn ding.
Op de vlaggetjes heb ik de naam van de baby verwerkt, deze is wel heel toepasselijk bij dit kaartje.
Ik vond het echt een erg leuk kaartje om te maken.
Het geeft heel mooi diepte en een leuke schaduw aan je werkje.
Tja , ook nog een foto van de binnenkant maar daar is nog niets aangedaan.
Gewoon netjes afgewerkt.

Gelukkig kan ik weer redelijk uit de weg met mijn arm al ben ik wel drie dagen bezig geweest met dit kaartje.
Ik ga er vanuit dat het nu echt met de dag beter gaat dus ook weer wat vlotter.

Bedankt voor het kijken weer.
Liefs,
Marjo(scrap)lijn.

32 opmerkingen:

Julie Tucker-Wolek zei

Adorable! I loveeeeee the rosette and the banner!

Blinnie zei

Schattig kaartje Marjolijn, en leuk dat je zo uitgebreid beschrijft hoe je het gemaakt hebt met detail-foto's erbij; daar heeft een mens wat aan!
Die borderstans waarmee je een frame in elkaar hebt gezet vind ik een prachtig eindresultaat geven!
Groetjes, Belinda

gré zei

wat een lief schattig kaartje
heel erg mooi

groetjes gré

Dora zei

Dit is zo zo zo lief!

Geertje zei

Wat een ontzettend lief kaartje. Leuk zo in die vintage kleurtjes.
Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
Groetjes Geertje

Brendaxx zei

Ontzettend lief en mooi kaartje Marjolijn!!

Wendy Schoonhoven zei

O wat een mooie kaart zeg, super! Leuk met die vlaggenlijn erbij.

Ellen zei

Wow, wat een gave kaart Marjolijn, leuk afdrukje en prachtig afgewerkt!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

Jacquelien zei

Echt een hele mooie kaart, mooie zachte kleuren en niet te zoet. Het beertje is ook mooi ingekleurd.
Sterkte met je arm!

Groet, Jacquelien

Inge zei

Och wat een schatje zeg!
Ontzettend leuke details ook!

Marieke zei

Fijn dat het steeds ietsje beter gaat met je arm!!

En een superschattig kaartje heb je gemaakt! Dat beertje mag je best vaker gebruiken!! *lol*

Enneh.. die frame kaart staat ook nog op mijn to-do lijst. Zo leuk!

Jouw uitwerking vind ik echt helemaal leuk!

Groetjes Marieke

* Üla * zei

Wat een super mooi en lief kaartje, Marjolijn!
Mooi papier heb je gebruikt en erg schattig en feestelijk aangekleed.
Leuk dat je meedoet met de EKEF uitdaging!
groetjes Ula

miriam zei

Mooie leive kaart
gr miriam

jacqueline zei

Jee Marjolijn wat een geweldig mooi kaartje is het geworden zeg.
Die kleuren....zoooo mooi en het beertje echt gaaf.
vind de naam trouwens ook super en idd daar pas het beertje perfect bij wahahahaaha.

Hoe gaat het overigens met je schouder/arm?

Nou tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Jacqueline

jacqueline zei

Oo ik heb je verhaal maar weer half gelezen, maar ik zie dat al wat beter met je arm gaat hihihi.
Fijn dat je weer wat mobieler word met je arm.

Groetjes Jacq.

Unknown zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg !
en bedant voor de link om ook eens zo`n frame kaart te maken:)

wat een aparte naam heet het babytje trouwens...

xox
linn

Tinie zei

Wat een schattig kaartje!! Mooie rozet! En ik heb ook die rozetmaker maar kan er ook niets mee:))
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

sylvana zei

leuke kaart heb je gemaakt

Maja Rijkers zei

Wat een schattig kaartje! Het frame is prachtig!Net als de rozet en banner. Ik ga nog even de link bekijken.

anja zei

leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Gr Anja EKEF-DT

roelie zei

mooi baby kaartje

en de rozet er bij heel leuk

gr roelie S

Renata van Miltenburg zei

Wat een ontzettend schattig kaartje! Mooi ook dat "bewerkte frame" en je stempeltje is super cute.

Fijn dat je mee doet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

CEE zei

Wat een schat van een kaart voor de Oma van een prachtige kleindochter. Dankjewel voor de leuke link, die staat nu hoog op mijn to do lijstje.
Groetjes,
Carla

Margriet zei

Hallo,

Ik heb even op je blog rondgesnuffeld en het ziet er erg leuk uit! Mooi en leuke creaties heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je prijs van 'elke kaart een feestje'.

Liefs Margriet

Joyce zei

Wat een mooi, leuk, lief, schattig kaartje! Lief beertje en mooie kleuren heb je gebruikt. Het hobbelpaardje is ook zo onwijs lief, waar heb je dat vandaan?

Groetjes Joyce

Joyce zei

Oooh en uhh gefeliciteerd ;-)

sabje456 zei

Wat een leuk Kaartje :D

ik ga je ook volgen :D

Groetjes sabrina

Manon zei

wat een super gaaf kaartje! echt een ohh en aahh !
Groetjes Manon

Scrappiness zei

Een onwijs schattig kaartje Marjolijn, Jacky is inderdaad helemaal weg van die FF beertjes :) Ik vind de kleuren die je hebt gekozen voor je kaart ook prachtig en heel mooi zo met het frame.

Angela zei

Hey Marjolijn, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En joh... het kleuren gaat goed, hè??? Superssss.

XOXO Angela

S. zei

wat een ontzettend gaaf kaartje Marjolijn!!! Lief dat beertje!

Cora Hoekstra zei

Wat leuk dat jullie als DT ook aan scrapweekenden doen, ik kan me zo voorstellen dat je daar juist om dat er zoveel verscheidenheid in zit een berg aan inspiratie opdoet.
Ik vind dit een heel lief kaartje, de "lijst"erom heen vind ik een super idee, ga ik vast eens van je liften