donderdag 2 februari 2012

Gate fold paper bag album (jaaroverzicht Sarah)

Ik heb zo'n leuk album gemaakt!
Ik heb er zelfs al twee gemaakt, de andere komt nog wel een keer op mijn blogje.
Voor dit album heb ik het supergave papier gebruikt van simple stories- year.o.graphy.
Alles zit er in en bij, met de stickervellen erbij is het echt helemaal top om een leuk album mee te maken en te vullen.
Ik zag het, heb het meteen besteld bij de Scrapheap en de avond daarna was het album al klaar. Het moet alleen nog gevuld worden maar Januari is nu voorbij dus dat zit er in. De voorkant is aangekleed met stickers die bij het papier horen en een S van Sarah die ik met crackle accents heb bewerkt. De sluiting heb ik gemaakt met een stuk elastiek dat ik gekleurd heb met distressinkt en daarna bestempeld met een leuke tekststempel van Fiskars en bruine Stazon inkt.
Het wordt een jaaroverzicht van Sarah.
 
Aan de zijkanten heb ik stof verwerkt waar ik met bruine stazon leuke teksten op gestempeld heb.
Omdat het album met papieren zakken is gemaakt zitten er heel veel flapjes in waar je kaartjes, foto's journaling en van alles in kunt verstoppen.
Ik kan dus van alle hoogtepunten een foto toevoegen en er een klein verhaaltje bijschrijven.
 
Links, Sarah de avond voor haar verjaardag, nog net even acht.
Januari staat altijd in het teken van Sarah's verjaardag veel feestfoto's dus.
 
Vorig jaar in Januari overleed heel plotseling haar lieve Casper, nu heeft Sarah een nieuw huisvriendje gekocht van haar verjaardagsgeld. Harrie heet hij.
Is het geen liefje!!!! Ik heb heel voorzichtig een foto gemaakt zonder flits uiteraard.
Maar daarom is hij een beetje wazig.
En nog een foto van de prijsuitreiking op 11 Januari waar ze dit jaar zelfs door de burgemeester werden ontvangen!!!
En omdat Sarah jarig was die dag werd er ook nog een luid "lang zal ze leven" voor haar gezongen.
Nou, dat was Januari.
Het ziet er naar uit dat we toch nog winter gaan krijgen dus in Februari komen dan vast die winterse foto's voorbij, hoop ik!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

14 opmerkingen:

bmartes zei

Wat een GEWELDIG album!! En wat een leuke en boeiende maand was januari voor Sarah! Erg leuk gedaan!
Groetjes,
Arja

@nnie zei

Super leuk wordt dit album, en wat een leuk idee om dit voor en over Sarah te maken.
Ik ga je volgen,
liefs Annie

jacqueline zei

Wat een geweldig albumpje geworden marjolijn, je hebt de smaak weer helemaal te pakken he??....gelukkig maar.
Idd een super gezellige maar drukke maand voor Sarah maar ze heeft straks wel een hele mooie herinnering met dit boekje.

Groetjes Jacqueline

Jenny zei

Dat ziet er super leuk uit.
Leuk idee om een jaar verslag te maken.
Groetjes Jenny

Anja zei

Goh Marjolijn, dit is zo leuk. Ik krijg eigenlijk zin om er zo ook eentje voor Veerle en eentje voor Linde te maken.
Zier er super uit!!

Scrappiness zei

Dat ziet er gaaf uit zeg! Heel leuk met al die verschillende pagina´s. Leuk papier ook. En wat een schatje die kleine Harrie!!
Ik ga het linkje even bekijken.

Julie Tucker-Wolek zei

Beautiful! I loveeeeeeee the colors and the pompoms! :):):):):):):):):):):)

scrapdictive zei

Wat een ontzettend leuk album is dit geworden, zeg!

Inge zei

Wat een geweldig leuk albumpje!
Leuke kleuren ook!

gré zei

wat leuk is dit zeg

geweldig gemaakt

groetjes gré

Irm zei

Zóóóó,Marjolijn!!! Dat is weer een waar kunststuk wat jij daar gemaakt hebt! Heel erg mooi hoor!
Groetjes, Irm

Eefje Bouweriks zei

Super, wat een mooi albumpje

gr.
Eefje

Dora zei

Heel er gaaf!
Ik heb mij weer aan moeten melden, terwijl ik je al volgde, eens kijken hoe lang blogger vindt dat ik jou mag volgen;)

sam zei

super gaaf albumpje! zie dat je een hoop gemaakt heb, heb een hoop gemist maar het scrappen begint weer te komen dus het bloggen ook :) kom weer regelmatig langs :) groetjes sam