maandag 27 februari 2012

Tag

Ik heb een superleuk DesignTeam weekend gehad bij de scrapheap.
Veel gelachen, lekker gegeten ohhhh die paëlla!!!
Vriendschapsbanden versterkt en nieuwe vrienden gemaakt.
En heel veel inspiratie opgedaan.
Ik doe nooit veel op dit soort weekenden, werk beter in mijn uppie met al mijn spulletjes binnen handbereik maar deze keer heb ik toch 3 tags gemaakt en een albumpje aangekleed.
Het meeste moet ik nog fotograferen maar dat komt deze week wel hoop ik.

Dit is vast een tag.
Voor een jonge man deze keer.
De tag heb ik gestanst met de big die van Tim Holtz.
Ook het kleine autootje heb ik uit de tag gestanst en er later weer op bevestigd met foam tape.
De tag is bewerkt met distress-stain.
Daarna erop gestempeld rn getekend met een zwarte pen. Met een witte pen weer accenten aangebracht.
Zo kan ik toch vast iets laten zien, de rest volgt.

Bedankt weer voor het kiken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

13 opmerkingen:

Anita zei

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Marjolijn en nog zeer productief ook.

Mooie tag en ben benieuwd naar de andere tags.
Ging het een beetje met je arm?

Groetjes Anita

gré zei

heel leuk gedaan


groetjes gré

Julie Tucker-Wolek zei

Just BEAUTIFUL!!

Dora zei

Wat is dit enorm leuk, heb je die op zondag nog gemaakt?
Ik ga het ook eens proberen heb nog even bij Maja gestaan en zoveel leuke technieken gezien, zal wel weer heel anders worden maar vond het zo leuk.
En ook zoveel inspiratie opgedaan..ik wil bv echt bruine papieren zakken nu, ik heb nu alleen witte....waar vind ik die? Wij hebben geen Jumbo...weet jij het misschien???
En leuk om je beter te leren kennen:)

Annelies zei

Wat een mooie tag!!

Jenny zei

Wat een prachtige tag.
Leuk dat je productief geweest bent.
Ik doe nooit veel als iedereen bij elkaar is.Ik klets alleen maar.

Hoe is het met je arm?

Groetjes Jenny

none zei

Wat een verrassende tag zeg!

mireille zei

wat een leuke tag, leuk gedaan met de auto. Klinkt als een gezellige dag!

Maja Rijkers zei

Hartstikke mooie tag die je hebt gemaakt! Zo hebben we in het weekend weer inspiratie opgedaan bij elkaar. Ik ben weg van de papieren zakken albums van jou en Dora! Daar ga ik zeker iets mee doen. Of nog beter, ik ga gewoon de workshop bij je volgen. Het was leuk hè.........

scrapsylz zei

een stoere mannentag is het geworden. Super hoor! Die TH heeft ook zulke mooie spullen om mee te werken!

Brendaxx zei

Wat gezellig zo'n weekend! en ook nog wat dingetjes gemaakt! Deze eerste tag vind ik erg leuk, ik ben benieuwd naar de rest:)

... van Sara zei

Oh wat een mooie tag Marjolijn! Ik vind 'm echt heel leuk om te zien. Eens wat anders!

Wat grappig ook om in je reactie op mijn blog te lezen dat je dat vrolijke scrappen zo leuk vindt, terwijl ik altijd denk 'Zo'n mooie vintage kaarten en LO's maken, dat zou ik toch willen kunnen' ;) Leuk wel dat we allemaal onze eigen voorkeuren en stijlen hebben!

Manon zei

oeh dit is ook echt een super gave tag! Gaaf aan een cadeau te hangen. Leuk
Groetjes Manon