zondag 12 februari 2012

Valentijn

Een valentijnskaartje deze keer. En niet te veel tekst want ik kan bijna niet typen, ik ben gevallen met schaatsen!!! Ajjjj. En ik heb enorm veel last van mijn linkerarm die ik bijna niet kan bewegen.
Ik heb een circle side stap card gemaakt en gebruik gemaakt van de superhandige werkbeschrijving van Elk kaartje een feestje!
Een superleuk blog met heel erg leuke tutorials.
Deze heb ik ingezet voor de on line crop vanavond bij de Scrapheap.
dus wie zin heeft vanavond om mee te doen, sluit je gezellig aan en kom ook on line croppen. Ik zal zoveel mogelijk advies geven als dat nodig is. Al type ik momenteel een beetje langzaam.
Ik heb gebruik gemaakt van alle spulletjes uit de goodiebag van vorig jaar die we kregen tijdens het Scrapheapweekend.
Papier is van American crafts net als de stempels.
De bloemen zijn gemaakt met het stansje van Marianne designs en Crealies.
Een Magnolistempeltje een lintje, het lieveheersbeestje komt van de Xenos.
De vlindertjes heb ik uitgesneden met de cricut maar er zijn natuurlijk ook erg leuke stansjes.
Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Dit is een kort berichtje en ik baal dat ik het niet eerder heb geschreven want dan had ik wat meer toe kunnen lichten maar ja, nu is het zo.
Ik was ook nog bezig met een lay out maar die komt nu later, ik hoop dat ik met een paar dagen weer wat kan scrappen.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

18 opmerkingen:

Anita zei

Ach Marjolijn toch,het gaat nog niet beter dus?
Je kaartje is prachtig hoor,heel leuk modelletje,mooi met die hartjes en vlindertjes,helemaal in Valentijn stijl.....Is hij voor Theo:-)

Groetjes en ga even op ScrapHeap kijken,rustig aan hè!!
Anita

dithny zei

Prachtig kaartje, mooie roosjes, echt valentijn.!
Liefs, Dithny

Julie Tucker-Wolek zei

Beautiful!! LOVING the flowers!

bmartes zei

Oooh wat een geweldig kaartje!! Zulke heerlijke kleurtjes en prachtige details! Knap hoor met maar 1 hand...Heb je nog veel pijn? Sterkte!
Groetjes,
Arja

sylvana zei

erg leuke valentijnskaartje heb je gemaakt.

Marieke zei

oh hij is mooooooooi!!!
de "wiebelkaart" staat ook nog op mijn to-do lijstje.

Enneh... sterkte maar met je arm!

Groetjes Marieke

Scrappiness zei

Laat je wel even kijken naar je arm Marjolijn!! Wat een superdepuper lief kaartje heb je gemaakt zeg! Heel mooi met die hartjes. Wel lastig om goed in balans te maken of niet?

Danielle zei

haa Marjolijn,

dit is met recht een echte valentijnskaart... wat vind ik hem mooi zeg.. werd er verliefd op toen ik hem zag! ik vind jouw scrapwerk supergaaf, maar je maakt ook altijd zulke mooie kaarten!!
en wat lees ik net via mijn gsm, ben je gevallen met schaatsen, oei dat is echt naar zeg als je er nu zo'n last van hebt, bah.. kun je wel een beetje slapen? beterschap en anders maar even langs de ehbo?
dikke smak voor op je zere arm.
liefs ..

Inge zei

Ik vind hem super!
Het magnolia-afdrukje vind ik ook supercute!
Leuk blog is dat he!
Heel veel beterschap met je arm, vervelend joh!

Dora zei

Een schitterende kaart!
En ik hoop echt dat je snel van de pijn af bent, kijk nu wel uit het is echt glad buiten!
en natuurlijk ben ik er op het weekend:)

Jenny zei

Wat een super mooi Valentijns kaartje.
En die bloemen prachtig.
Groetjes Jenny

Joyce zei

Oohh Marjolijn, had het al gezegd, maar wat onwijs vervelend van je schouder/arm, hoop dat het snel beter gaat en je weer gewoon heerlijk alles kunt doen. beterschap!

Wat betreft je kaartje, wat een leukerd! Vind hem heel lief en mooi geworden! leuke details.

Heb toevallig gisteren ook een wiebelkaartje gemaakt, zag hem op i-net en magnolia ink voorbij komen, en wat zijn ze leuk om te maken!

Groetjes Joyce

Monique zei

Wat ontzettend leuk zeg! ik ga zo ook eens even kijken bij de werkbeschrijving.
en heel veel sterkte met je arm!

jacqueline zei

Ook al zo een prachtig kaartje, prachtige details, hele mooie kleuren en een geweldig afdrukje.
Ik moet toch ook eens snel aan de wiebel.

Wat een ellende met dat schaatsen, ik hoop dat je snel van je pijn af bent.
Sterkte en beterschap.

Groetjes Jacquelien

Lida zei

Wooow wat is dat een
prachtig kaartje die je
heb gemaakt super!!!

groetjes Lida

Brendaxx zei

Schitterend kaartje Marjolijn, en ik hoop dat je arm snel op knapt! Beterschap!

Blinnie zei

Oh, ook al zo'n leuke "wiebel" kaart. Ik vind het ontwerp sowieso al ontzettend leuk en jij hebt er helemaal iets moois van gemaakt Marjolijn! Leuk hoor.
Groetjes,Belinda

scrapdictive zei

Wat een ontzettend mooie kaart is dit, maar belangrijker: ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
Sterkte!!