donderdag 10 augustus 2017

SOL kerstkaart

Gisteravond gaf Ineke Bezemer een SOL (scrap on line) op de Noor! Design FB groep.
Gelukkig had ik net op tijd mijn bestelling binnen en kon ik gezellig meedoen. Omdat ik wat later begonnen was, een heerlijk gezellig etentje was de oorzaak, heb ik hem vandaag afgemaakt.
Wat is ie leuk Ineke echt een geweldig kaartje om te maken, dat ga ik zeker nog een keer doen. Ik heb namelijk al een idee!!! 
Echt 3d maar geen doorsnee!!! 
Ik vind het echt geweldig. 
Dit kaartje kun je zelf ook maken, alle gegevens komen later op het Noor! blog dus als je daar eens gaat kijken over een paar dagen kun je zelf ook aan de slag.

De foto's heb ik deze keer met mijn telefoon gemaakt en zo ook de banner die er in staat.
Eigenlijk ging dat best goed dus wie weet ga ik dat vaker doen. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Scrappiness zei

Wat een plaatje marjolijn! Heel erg leuk 3D nieuwe stijl. Mooie details heb je ook weer toegepast.

Kitty zei

Wat zal ik hier nou weer eens neerzetten... OOOOOooooooohhhh....! Dat zegt het wel zo'n beetje denk ik, ;)