zondag 27 augustus 2017

Mondo Verde (het hele project)



Het is af, mijn mini-album over een dagje naar Mondo Verde in Landgraaf (Limburg).
Vier zogenaamde tijdschriften in een tijdschriftenhouder en een mapje waar de
plattegrond in zit naar eigen ontwerp.
Zo ziet het hele pakket er uit maar als alles netjes in de houder zit, zet je het zo in de boekenkast of geef je het ergens een leuk plaatsje .
Dit zijn de 4 zogenaamde tijdschriftjes.
Twee er van had ik al laten zien, dit is het totale pakket.
 
Toch nog maar even naar de inhoud want die is ook best leuk.
Hier heb ik de buitenkant aangekleed met een afdruk van de camera op cardstock, ik heb hem uitgeknipt en een randje langs de stempel gemaakt met een fineliner, dat geeft net iets meer accent.
Op de achtergrond zit een stukje vellum, dat breekt de harde kleuren van de achtergrond. Verder wat stansjes uit de leuke stansenset van SCR@P.
De tekst heb ik gemaakt met het alfabet stempelsetje, hebben jullie het al gezien??? Er komt er nog 1 aan, zo leuk!!! 
Ik kijk er echt naar uit.
Bij de foto's heb ik weer allemaal de randjes geschuurd en bewerkt met distress-inkt.
Hier en daar heb ik een stukje washi-tape geplakt. 
De achtergrond van het album is bewerkt met inkt en diverse masks van DDBD en de Mixd-up serie van Noor!
De tekst schreef ik met de hand, ondanks mijn vreselijke, soms bijna onleesbare handschrift vind ik dat toch wel eens leuk.
Boekje 4 en tevens het laatste boekje van dit project, ik zag bij het fotograferen dat er nog wel wat een toegevoegd mag worden aan de voorkant, nog niet helemaal af dus, ;)
Ook hier weer best veel foto's, dat lukt aardig in zo'n klein boekje als je ze afdrukt met de
selphy van Canon.
En de achterkant van het geheel, ik heb hier de lay-out van de voorkant aangehouden van boekje 1.
Dit is het mapje met een zgn. Midora sluiting, ik heb er een beetje mijn eigen draai aangegeven anders werd het mapje te hoog. Dat kwam door de grootte van de plattegrond en die kon ik uiteraard niet kleiner maken. 
Zo ziet het mapje er aan de buitenkant uit. 
Hier zit de plattegrond er in.
En zo ziet het mapje er aan de binnenkant uit, ik heb een touwtje gebruikt i.p.v. een elastiekje, dat had ik helaas niet. 
Aan de achterkant heb ik nog een insteekhoesje gemaakt waar je eventueel je entree tickets of bonnetjes in kunt doen. Ik heb er 2 tickets in gemaakt met nog wat tekst er op.
Hier nog wat foto's van de tijdschriftenhouder zelf, is hij niet leuk??? 
Hij is 4x6" groot oftewel ongeveer 10,5 x 15 cm. 
De voorkant leuk aangekleed en aan de zijkant heb ik de datum van ons dagje weg gemaakt met de peel&stick  mallen uit de SCR@P serie.
Wie weet ga ik wel een hele serie maken zo in de tijdschriftenhouders. 
Eén van elk dagje weg! 
Hier kun je deel1en deel 2 van dit project bekijken.

Hieronder alle gebruikte producten uit de Noor! Scr@p en Noor! Mixd Up collectie.







Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

7 opmerkingen:

Kitty zei

Wat een geweldig project weer Marjolijn! Zo gaaf en zo veel details! Wat jij zegt over het fotograferen en dan pas zien dat er nog iets bij moet is heel herkenbaar :)

Crea Astrid zei

Wowwww, wat heb je dit prachtig gemaakt Marjolijn. Daar hebben heel wat uren in gezeten!?
Maar het resultaat mag er in ieder geval zijn. Mooi al die prachtige materialen, die je ervoor hebt gebruikt. Zijn er aardig wat.

Fijne zonnig zondag.

Groetjes, Astrid.

stieneke zei

Schitterend. Wat een gave boekjes en een heel mooi idee van het tijdschriftenhouder.

Corry Dank zei

Supermooi Marjolijn

Marlieke zei

Wauw! Wat geweldig, adembenemend mooi! Helemaal geweldig!

Scrappiness zei

Ja ook dit is weer een geweldig project! Wat leuk dat ik hem al in het echt gezien heb en dan is het toch zelfs nog mooier dan op de foto's. Super idee om een dagje weg op deze manier te verwerken. Heb je mooi alles bij elkaar, want waar laat je zo'n plattegrond nou op een layout.

Marjolijn van Elsberg zei

Haha daar vind ik vast een oplossing voor Jolanda