zondag 20 augustus 2017

Happy Halloween.........

Jaaaaa, ik ben er vroeg bij dit jaar maar toen ik het kaartje van de S.O.L. (Ineke Bezemer) aan het maken was kreeg ik meteen een idee!
Afgelopen vrijdag zag ik eindelijk mijn kans om er aan te beginnen en ik kan jullie zeggen ik ben er 2 dagen mee bezig geweest! 
Ik heb inmiddels leren solderen, jaja, je moet er iets voor over hebben maar het is allemaal gelukt en ik heb mijn vingers niet verbrand.
Uiteraard heb ik ook heel veel Noortjes! verwerkt in dit kaartje maar ook wat andere stansjes, ze liggen anders maar te verstoffen in mijn hobbykamer en dat is echt jammer natuurlijk. 
Wat leuk hè, de diepte die dit kaartje geeft! 3D in a different way! zag ik Jolanda reageren op mijn kerstkaart, Dat is het inderdaad, en ik vind het leuk!!!
Een blik van boven af. 
En het zou geen LIJN project zijn als er niet iets bijzonders aan zat, achter de pompoen zit een lichtje verwerkt, als je op de neus duwt gaat het branden. 
Zo'n kaartje verdient bij mij een bijzonder plekje dus hij staat in een stolp, bij mij in huis is het dus al een beetje Halloween maar met het herfstachtige weer kan het best wel toch? 
Mooi?
Zo ziet hij er uit als de lichtje branden!
Achter in de laatste laag van de kaart heb ik namelijk ook lichtjes gemaakt. 
4 lampjes in serie, gesoldeerd en die gaan branden al ik de strip waar trick or treat op staat er uit trek, zo brandt hij gezellig de hele avond straks. 
Zo ziet alleen de kaart er uit met de brandende lampjes. 
En nog even wat details.
Ik heb me heerlijk uitgeleefd op dit kaartje en met wat tips van Theo is het me dus ook gelukt om te solderen! 
Dat biedt enorm veel perspectieven.

Nu ga ik mijn album afmaken want dat ligt al te lang. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 



1 opmerking:

Kitty zei

Ik kom hier veel te weinig zie ik, wat een prachtig project (nee dit is geen kaartje meer hoor!)