maandag 21 augustus 2017

Mondo Verde (Dagje weg 2)

Weer een deeltje van mijn album af.
Deze keer heb ik diverse stencils van DDBD gebruikt om de achtergrond van het papier te bewerken.
Ook de stansen van Scr@p en de peel&stick masks heb ik gebruikt.
Geen tot weinig tekst deze keer maar wel heel veel foto's.
Zo mooi die Marokkaanse tuinen en de kamelen die er rond lopen, met het zonnetje op de achtergrond waan je je bijna in een andere wereld.
De vijvers, de beelden ohhh wat is het hier toch mooi!!!!
Uit de cards op de Scr@p vellen heb ik deze tekst gesneden, zo zie je dat je er ook andere dingen mee kunt doen dan de kaartjes gebruiken zoals ze zijn. 
En zie je die prachtige vlinders? 
Uit de nieuwe collectie weer, wat zijn ze leuk de "crafty cocktail butterflies".

Ik ga snel verder met deeltje 3,

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.