woensdag 28 september 2016

It blooms........

Ook dit kaartje maakte ik op de DDBD-dag.
De superleuke card art mal kregen we allemaal cadeau. Zo leuk!
Maar stiekem vind ik het toch wel een heleboel werk hoor ;) hihi.
Zeker als je weet dat je 2 dies van hetzelfde idee thuis hebt liggen en je die dus alleen maar even door de Big shot hoeft te draaien.Toch doorgezet (de aanhouder wint) en ik vind hem erg leuk geworden.
Het is dus echt allemaal zuiver handwerk, tekenen, knippen, snijden, plakken, distressen, inkten, stempelen, stanzen, embossen en afwerken!!!
Omdat ik hem gisteren thuis pas heb afgewerkt kon ik er ook nog het een en ander van mezelf aan toevoegen zoals de bloemetjes tagjes en stempeltjes.
Met een lintje en een bedeltje heb ik de kaart bij elkaar gebonden.  
De middelste delen van de kaart kun je draaien, dat geeft een grappig effect.
Aan de zijkant heb ik nog de prachtige randmal verwerkt.
Zo ziet de kaart er uit als je hem openvouwt, het model is ook erg leuk om voor een minialbum o.i.d. te gebruiken.
De achterkant van de kaart heb ik helemaal bestempeld met een tekststempel maar helaas heb ik vergeten om daar een foto van te maken.
 
Vandaag ga ik weer een andere kaart afwerken van de DDBD-dag.
Ik heb wel heel lang plezier van die leuke dag.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Scrappiness zei

Maar van ouderwets handwerk knippen en snijden heb je weer extra veel voldoening haha. Erg mooi geworden en dapper dat je toch hebt doorgezet.