donderdag 1 september 2016

Mochila haken

Ik had het al aangekondigd, ik ben even een uitstapje aan het maken.
En ik vind het geweldig, steekje voor steekje groeit hier mijn 1e Mochila-tas.
Wat leuk om te doen.
Heerlijk om buiten te doen, lekker in het zonnetje, of eigenlijk liever in de schaduw.
Ik zag een mochila tas voorbij komen op Pinterest en was direct verliefd.
Even wat uitgeprobeerd en de volgende dag garen gaan halen en aan de slag.
Het is wel even wennen en goed opletten, tellen en blijven kijken maar ik vind het heerlijk.
Omdat ik er welk elke dag aan werk maar dit niet zomaar klaar is geef ik even een tussendoortje weg.
 
Als jullie nou denken nu is ze zeker gestopt met scrappen, neen hoor ook dat gaat gewoon door.
Ik ben met een albumpje bezig maar dat is nog niet zover dat ik er al iets van kan laten zien.
Inmiddels is de schoolvakantie bijna voorbij en daarna zal het allemaal wel wat sneller gaan.
 
Ik hoop nog wat na te kunnen genieten in September van de uiteindelijk toch erg mooie zomer met mijn haakprojectje.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: