dinsdag 27 september 2016

Santa's suit.

Met de Dutch card art Tent mal dit leuke kerstkaartje gemaakt.
Aangekleed met het leuke set stansjes happy holidays Santa suit van Joy.
Ook de sokjes zijn uit die serie, ik weet alleen niet hoe die heten want dat stansje heb ik geleend van mijn vriendin. Ik vond het een niet zo heel leuk stansje maar met een beetje fröbelen en out of the box denken vind ik het uiteindelijk zelfs een heel leuk stansje.
Op de achtergrond aan de binnenkant van het kaartje heb ik de wenslijstjes stempel uit een eerder C&Cpakket van Joy gebruikt in combinatie met nog wat ander stempeltjes
en het kaartje is afgewerkt met sneeuwpasta.
De stipjes zijn gemaakt met 3D sneeuw van viva, dat werkt toch net iets fijner vind ik.
Hier nog een inkijkje in het kaartje,
om het te versturen heb ik een vouwtje gemaakt in de bodem van de kaart.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat een schatje! Leuk sokkenlijntje en het andere wasgoed van de kerstman. Ja, hij moet ook de was wel eens doen. Mooie kleuren ook.