maandag 26 september 2016

Schildje DDBD dag


Op de DDBD dag heb ik dit schildje gemaakt. het is een MDF bordje in de vorm van een schild waar een foto op geplakt is en daaromheen allerlei embellishments van bloemen tot knopen bierdopjes en allerlei dingen die je leuk vind, het maakt niet uit welke kleur of materiaal het is, alles kan, plastic metaal hout papier gewoon lekker vol plakken.
Als je denkt zo is het wel leuk dan ga je met zwarte gesso alles goed insmeren, best een karweitje want er zitten veel gaatjes en spleetjes in.
Dan even drogen met de heattool, pas op voor je foto!!!!
En dan komt het allerleukste, met gilding wax ga je de boel insmeren.
Echt een heel héél klein beetje op je vinger, ik heb het eerst nog uitgesmeerd op mijn matje, en dan wrijf je met je vinger over alle embellishments.
Dit wordt dan het resultaat.
Ik vond het leuk om te doen en heb inmiddels wel wat ideetjes om deze techniek vaker te gebruiken.
 
Hier nog wat detailfoto's.
 
Het was overigens een heel erg leuke en prima verzorgde dag, dankjewel nog alle dames die de workshops georganiseerd en gegeven hebben.
volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn.
 
Dankjewel voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat leuk en mooi dat het je al weer inspireert om meer mee te doen :) Heb je dat ook in meerdere kleuren?