donderdag 3 februari 2011

a Perfect smile!

Het is zo ver hoor! De beugel is er uit.
En dan is er die perfecte lach, mooie, witte, stralende, rechte tanden. Een reden om een lay out te maken.

Eindelijk heb ik weer eens heerlijk zitten scrappen.
Het papier is uit de kit van Scrapfever, Three bugs in a rug, de chloe en dawson lijn.
Helemaal niet mijn ding, maar de achterkanten vind ik wel mooi.
Dat is dus wel een groot voordeel van het dubbelzijdige papier.
Ik vind het een echte stoere jongens lijn alhoewel Sarah ook gek is op dino's. Toch kan ik er niet zo goed mee uit de voeten. Maar dat is natuurlijk het verrassende van een kit en het daagt je wel uit om met papier te werken dat je normaal zelf niet zou kopen. Ik vind het toch aardig gelukt!

De swirl in de rechteronderhoek heb ik geborduurd. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van de In Stich'z mallen.
Alle bloemen, de vogel en blaadjes zijn gestanst met diverse Sizzix die's. Die gebruik ik momenteel meer dan mijn cricut.
De bloemen zijn bewerkt met de perfect pearls uit de kit, een mespuntje in de mister met wat water en kijk eens wat een prachtig resultaat. Ik vind het nog mooier dan glimmermist. En als je er een kleurtje aan wilt geven doe je er wat ecoline/shadow paint of een andere inkt bij. Zo leuk, Je maakt dus gewoon je eigen glimmermist.
Met de envelopmal, ook uit de kit, heb ik het vierkante envelopje gemaakt en daar zit, ja, je raadt het al, haar beugel in.
Deze foto is gemaakt vlak voor ze naar de orthodontist ging om haar beugel te laten vewijderen.
Die moest natuurlijk niet in het zicht zitten.
De datumstempel is uit de Tim Holtz collectie net als dat mooie klokje.
Ook deze bloemen zijn bewerkt, sommige met de pearls andere met stickles.
Daarnaast heb ik er wat Deco Korrels Fine overheen gestrooid.

Ik ben blij dat ik weer eens heerlijk heb kunnen scrappen en zelfs met het resultaat. 
Natuurlijk wil ik graag weten wat jullie er van vinden,
alvast weer bedankt voor het kijken.

Lieve groetjes
Marjo(Lijn)

18 opmerkingen:

Marieke zei

Heel erg mooi geworden! Zo zie je maar weer, dat het papier op hele verschillende manieren te gebruiken is!

Enneh... een beugel is geen pretje, maar het eindresultaat is het volgens mij meer dan waard!

Groetjes Marieke

Samira zei

Hij is echt heel mooi geworden hoor !
Leuk verhaal ook erbij en het envelopje met haar beugel !

Groetjes Samira

Cora Hoekstra zei

Prachtige layout vooral de kleuren, maar de foto doet het hem vooral, het is niet alleen de glimlach maar vooral ook de stralende ogen !!!

Melanie zei

Ik vind het mooi geworden. De kleur combinatie vind ik prachtig.

groetjes,
Melanie

Maja Rijkers zei

Mooie layout geworden, leuke details zoals het envelopje om de beugel in te bewaren. En de bloemen zijn ook hartstikke mooi zo met de perfect pearls. Prachtige foto! De beugel was idd de moeite waard, haar gebit is schitterend!!!

Anja zei

Wow, dat is een prachtige LO geworden van jouw prachtige dochter! Supermooi opgelost met die dino's ;-), ik vind 'm echt heel mooi geworden met leuke details. Wil 'm graag nog in het echt bewonderen, ben er benieuwd naar om alles van dichtbij te bestuderen.
Enne, fijn dat je weer zo lekker hebt gescrapt, daar moet je maar op focussen. :-)

Irm zei

Wat een prachtige LO heb jij gemaakt,Marjolijn!!!
En wat een leuke dochter heb jij!
Groetjes, Irm

Lilian zei

Ziet er geweldig uit Marjolijn...lootje als het gebit....schitterende foto trouwens, het uis erg leuk vastgelegd zo.....

lieve groet Lilian

Kimmie zei

Wauw mooi gebit zeg! En leuke LO heb je er van gemaakt zeg herken het papier bijna niet terug. Vind het altijd wel leuk three bugs in a rug maar vaak moeilijk te verwerken. Goede gedaan!

Annemiek zei

Je hebt een super-LO gemaakt Marjolijn! Ondanks dat het papier niet jouw ding is, maar dat zie je er niet aan af hoor! En je dochter is een prachtige meid!

Scrappiness zei

Wat een prachtige layout in schitterende tinten! Mooi alle details ook en hoe je ze beschrijft. Die perfect pearls is inderdaad een uitkomst, je hebt er maar een klein beetje van nodig. En wat een superidee om de foto met beugel en de beugel zelf in het vlopje te stopppen!

hilde janbroers zei

Heel mooi geworden! En meteen zo'n prachtige foto! super hoor!!

jacqueline zei

ERg mooie LO geworden Marjolijn.
Vind dat je het papier prachtig hebt gebruikt en die foto's zijn ook schitterend.
Wat heerlijk dat je je zinnen even hebt kunnen verzetten ivm je werk en dat je zo heerlijk hebt gescrapt met zo een prachtig resultaat.

Groetjes Jacqueline

Unknown zei

Wat is het een prachtige lo geworden! Er valt zo ontzettend veel op te zien!

Sandra zei

En wat een prachtig resultaat hebben jullie samen behaald! Je dochter met de beugel en jij met je layout! En zo leuk ook hoe je de beugel zelf in je layout hebt verwerkt!! Mooi, mooi en nog eens mooi!

Marjo zei

Hoi Marjolijn, ik ben het met de vorige schrijvers eens, prachtig gebit, prachtige meid. Heerlijk dat haar beugel eruit is. De beugel van mijn dochter mag er van de zomer uit en ik zal het onhouden om dan ook nog even snel een foto van alleen haar beugel te maken. Groetjes Marjo

Danielle zei

wat een mooie LO en een mooi stralend koppie met een heel mooi gebit! ik hou van de kleuren die je hebt gebruikt, het is een echt toppertje weer. veel liefs.

Ellen zei

schitterende layout en meid Marjolijn,( ik kan me niet eens meer herinneren dat ze een beugel had) een goede oplossing om de achterkant van het papier te gebruiken. wat een leuke envelop .
ik vind die combi bruin /blauw nog steeds zo mooi.
hoog tijd dat ik terug mail er ligt een waslijst met mailtjes te wachten op antwoord, oeps