zondag 27 februari 2011

Birds!!!

Musjes voeren in Harderwijk, dat was het allerleukste aan een dagje Dolfinarium.
Wij gaan dus voortaan maar musjes voeren in de tuin, dat is heel wat goedkoper. 
Nee hoor, het was wel een leuk dagje uit hoor, lekker met de trein, niks moet ales mag.
Heerlijk vakantie.

De lay out is gemaakt met een sketch van pencillines.
Sandra had hem op het SF forum geplaatst voor een on line crop. Ik vond de sketch zo leuk dat ik er achteraf deze lay out mee heb gemaakt.
Tevens is hij voor alweer de 7e challenge bij de Scrapheap.
Maak een lay out en gebruik geen designpapier. Ik heb alleen cardstock gebruikt.
Dotted swiss en gewoon cardstock. Allebei wit maar toch met een klein kleurverschil en wit is erg moeilijk te fotograferen. De kleuren zijn dus niet helemaal zoals ze in werkelijkheid zijn.
Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse stansjes en embossingmallen.  
Natuurlijk alles weer bewerkt met een bruin stempel kussentje .
De roosjes heb ik ook zelf gemaakt.
dat heb ik gedaan met de sweetheart rose maker.
Het is wel even oefenen om mooie roosjes te krijgen.
Tja, dat is het eigenlijk, "less is more" zeggen ze wel eens.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Bedankt weer voor het kijken,
lieve groetjes
Marjo(Lijn)

6 opmerkingen:

Anja zei

Hoi Marjolijn, Less is zeker more!! Wat een prachtige LO, heel rustig met wit en dat zachte bruin, maar oh zo mooi!! Ik vind de roosjes ook super, maar ook de vogel en de takjes.

Anita zei

Mooi Marjolijn.Ik ben helemaal weg van je roosjes.Je hebt je goed aan de challenge gehouden.Lijkt me best lastig om geen design papier te gebruiken.
Groetjes Anits

hilde janbroers zei

hij is heel mooi! rustig...sereen...echt super!

Unknown zei

Knap gedaan hoor. Geen design papier! Hij is heel mooi geworden.

Irm zei

Hoi Marjolijn,
Ik vind 'm heel stijlvol!Echt heel mooi.
Groetjes, Irm

hilde janbroers zei

tuurlijk mag je mijn layout liften!! gekkie! geen probleem! xxx