woensdag 23 februari 2011

Award ontvangen

Van Astrid
eigenlijk is het schijnbaar een award voor beginnende bloggers, dat tijdperk ben ik al een tijdje voorbij maar wel leuk om er weer eens een te ontvangen.
Dank je wel Astrid!!!

Ik ga hem doorgeven aan iemand waarvan ik vind dat ze enorm leuk scrapt en waarvan ik ook vind dat haar blog wel eens wat vaker bezocht mag worden. Misschien is er niet zo vaak iets nieuws te zien maar wat er te zien is is altijd net even anders dan anders. Dat maakt het zo'n bijzonder blog. Kim hij is voor jou meid, van harte gegund en zet hem op je Blog.
Je verdient hem echt!

Verder nog even niks te melden,
Lieve groetjes
Marjo(lijn)

2 opmerkingen:

miriam zei

gefeliciteerd met je award

gr miriam

Maja Rijkers zei

Wat lief van je!!! Ik ben het helemaal met je eens! Kim gefeliciteerd met je award.....