donderdag 25 februari 2010

crazy girls

Jullie hadden al een sneakje gezien maar nu dan helemaal. Op het forum van de scrapheap had Ingeborg een "blinde scrap" georganiseerd. Ze gaf dus een aantal opdrachten wat je moest doen. In het eindresultaat zie je toch dat iedereen de uitleg anders interpreteert. Heel leuk om te zien, en vooral omdat je dus geen voorbeeld hebt. Dit is mijn eindresultaat en ik ben er erg blij mee, vond het leuk om te doen en weer eens wat anders.
Het papier is van Gr45, verder een stukje sinaasappelnet gebruikt heel veel blauwe bloemen, wat embellie's, liqued pearls, lintjes en deze keer geschreven met een blauwe stabilo fineliner.
Omdat ik een afschuwelijk handschrift heb vond ik dat nog het spannentste om te doen.
Hier nog een detail van de bloemen. Ik ben er heel tevreden over en natuurlijk erg benieuwd wat jullie er van vinden. Alvast weer bedankt voor het kijken en jullie lieve bercichtjes, dat vind ik altijd zo leuk,
Groetjes Marjolijn.

12 opmerkingen:

Brenda zei

Hij is super leuk geworden Marjolijn.

jacqueline zei

Wow Marjolijn wat een prachtige LO is het geworden zeg!!!
De bloemen knallen eraf, echt heel gaaf.
Je hebt de scrapzin weer helemaal te pakken he!!!
Ik heb even helemaal geen zin in scrap......ben zo druk met van alles en nog wat wahaha
Ga vooral zo door, ik vind het heerlijk om naar te kijken.

Groetjes Jacqueline

Astrid Zwaan zei

Wat een geweldig layout, Graphic45 begint steeds meer mijn ding te worden.....en die blauwe bloemen die stelen helemaal de show.....
Hoe kom je erop om een stuk sinaasappelnet te gebruiken...

Wat was eigenlijk jou opdracht!!!

Anoniem zei

Een hele mooie LO geworden. Geweldig die blauwe bloemen.Ook leuk zoals je het papier hebt gebruikt om je verhaaltje kwijt te kunnen.
Carla

mireille zei

ik vind em prachtig!

Lilia zei

Wow Marjolijn....hij is geweldig en die bloemen...die spatten van mijn scherm af, super.
Toch heerlijk 2 van die "gekke" meiden te hebben, geniet er van, want je weet...ze zijn zo onder je vleugels weg.....en van je papier daar zeg ik maar niets van, hihi.

lieve groet Lilian

wendela zei

super!! en je blog zoiet er leuk uit zo met de 3 kolommen!!
x
wendela

Ellen zei

Vind je lootje geweldig!! Die blauwe bloemen spatten er echt vanaf!!Super!

Groetjes Ellen

Scrappiness zei

Helemaal super! Prachtige kleurencombi, de rustige kant van G45 met de mooie felle blauwe bloemen. Foto is ook super. En je handschrift is toch hartstikke goed zo?

Ellen zei

schitterend wat een stel, geniet ervan
leuke kleuren zo met dat felle blauw erbij. grappig met dat sinaasappel netje.
Het schrijven is je goed af gegaan, valt wel mee met dat handschrift ( lang geoefend?)

Kim zei

Heel erg mooi geworden zeg. Op de foto lijkt of is Sarah al echt groot zeg. Is je zolder nu al af????

sam zei

wat een geweldig mooie layout! ontzettend leuke foto ook! en het kaartje hieronder is ook al zo leuk!
Bink had inderdaad een allergische reactie op iets, ze weten niet waarop, kan van alles zijn gelukkig is alles nu weer in orde.
Je kan mijn blog volgens mij niet volgen, wordpress heeft die optie niet. Kom inderdaad bijna niet meer op het sf forum, eigenlijk alleen nog maar op het SA forum. Kom gauw weer langs :)

groetjes sam