maandag 9 augustus 2021

Week 20 (planner essentials)

Wat een week!!!
Eindelijk, na bijna een jaar is het huis van Eva en haar vriend opgeleverd.
Een grote dag natuurlijk.
Jammer genoeg moeten al deze bijzondere dagen nog steeds beperkt gevierd worden door de corona crisis maar dat neemt het geluk niet weg.

Het was ook de week van het songfestival, daar ben ik een grote fan van. 
Ook dat stond in een ander daglicht. 
Stiekem had ik gehoopt omdat het in Nederland was dat ik er misschien wel bij had kunnen zijn, 
helaas is dat niet gelukt. 
Nog meer jammer vind ik het dat het nummer van Nederland
Jeangu Macrooy  "Birth of a new age" zo laag scoorde.
11 punten maar, een sobere 23e plak. Wat een contrast met de winst van 2 jaar geleden.
Maar ach, ik heb er van genoten, vond het WEL een mooi en zeer bijzonder nummer.
En hopelijk hoeven we niet weer 45 jaar te wachten op de winst. 

Maar genoeg daar over, ik ben helemaal enthousiast over de nieuwe collectie van Esther voor de planner essentials!!!
Zo gaaf weer, en eindelijk mogen we het laten zien, dat is helemaal leuk natuurlijk.  
Van deze bijzondere week heb ik een dubbele pagina gemaakt. 
Links maakte ik van de "this week" pagina van de sidekick collectie een pocketpagina dor hem op een basispagina te plakken met washi tape, de gaatjes heb ik er opnieuw in gemaakt met de crop a dile. 
Zo had ik extra ruimte voor foto's en om er kaartjes achter te steken met wat journaling er op. 
Op de pagina heb ik wat frames gemaakt voor de foto's met de nieuwe set
1865 "Thorn page with frames"
Uit de art collectie is het huisje dat ik er op geplakt heb.
De rechterpagina is gemaakt met de nieuwe set
1866 "number border&patterns"
Daar heb ik rechtstreeks op gestempeld met een van de nieuwe stempelsets uit de collectie, een die ik zeker heel erg vaak zal gaan gebruiken omdat hij zeer geschikt is om er een week overzicht mee te maken. 
CS235 "all the details"
echt een leuke set met ook tekst-stempeltjes en stempels voor de reinforcements!!!
(oeps, die heb ik vergeten er op te plakken) 
De leuke hartjes rand is ook uit een nieuwe set.
1866 "number border&patterns"
 en daar is ook deze pagina mee gemaakt. 
Het weeknummer heb ik op de pagina gestempeld met de, ook nieuwe, stempelset 
CS233 "long and tall numbers"

De komende tijd ga ik dus weer wat meer laten zien want dat mag nu. 
Yeahhhhh!!!
Ik hoop jullie weer een beetje geinspireerd te hebben.

dankjewel voor je bezoekje en tot een volgende keer,
liefs
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Super gaaf zo´n planner!

janeellen zei

I love your planner pages about your child's new house. The tip-ins are a reminder for me to use this more often. I love all the add-ons..the house and hearts. It's wonderful. Thank you for sharing. Jane Kimball
Please add me onto your mailing list. janeellen2820@sbcglobal.net Thanks

Els zei

Wat een leuke pagina's heb je gemaakt. De grote letters links vind ik super leuk.
Groetjes, Els