zondag 15 augustus 2021


Al zo lang heb ik die leuke TN boekjes liggen en ik was er nog steeds niet aan toegekomen om er iets mee te doen. Ook omdat ik er niet echt een "functie" aan kon geven. Reizen doe ik niet en de rest verwerk ik in mijn planners. Maar ik heb iets bedacht.... vaak maak ik schetsjes van pagina's of kaarten die ik wil gaan maken. Zie ik iets leuks wat me inspireert of kom ik een leuke quote tegen. En ineens bedacht ik dat ik die weleens kon gaan verzamelen in een TN.
Nou, doel gevonden, eerst een live van Reanne gekeken via de E.C.D. pagina "journal with us" en aan de slag. Dit is dus mijn 1e pagina in mijn 1e TN. Ik ben er blij mee.
Eerst heb ik heel relaxed zitten stempelen, kleuren met aquarel verf en daarna de bloemen allemaal uitgeknipt. Ik wist niet dat dat zo heerlijk rustgevend kon zijn. 
Mooi klassiek muziekje op de achtergrond en een heerlijke middag gehad. 
Alles verwerkt op een pagina en dit is dus de 1e pagina in mijn TN
Zelfs de naaimachine kwam er aan te pas. 
Even een uitstapje gemaakt dus en ik moet zeggen, dat werkt heel inspirerend. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Scrappiness zei

Wat mooi Marjolijn, hoop dat je veel plezier hebt van je boekje en veel mooie dingen gaat verzamelen. Ook ik vind knippen een heerlijk klusje, vooral als ik even inspiratie zoek. Stansje zijn daarentegen weer makkelijker en sneller, ach we hebben het beste uit twee werelden :)

Els zei

Wat een prachtige pagina heb je voor je TN gemaakt. Leuke mal is dit van EC
Ik zag dat Reanne het met de hand naaide maar ik zou het ook met de naaimachine gedaan hebben. Heel mooi Marjolijn.
Groetjes, Els