zaterdag 21 augustus 2021

My sidekick planner


De laatste tijd heb ik weinig in mijn sidekick planner gewerkt, dat komt  een beetje omdat ik momenteel (nog) niet aan het werken ben en ik die als werk planner gebruikte. 
Maar hij is ook zo leuk dat kleintje! En er zijn weer prachtige nieuwe sidekick planners verkrijgbaar in erg mooie kleuren en printjes! 
Dus, hop aan de slag ermee!
Links heb ik de nieuwe stempelset, eigenlijk voor de planner essentials, gebruikt.
Daar heb ik dag 6 en 7 afgeknipt en zo dus een overzicht gemaakt voor de weekdagen.
Rechts heb ik dan ruimte voor de weekend dagen.
Ik moet de pagina nog invullen, voor deze planner gebruik ik geen foto's, het is puur een overzicht van de dingen die ik doe. 
Ik heb gestempeld op gewoon printerpapier en dat een beetje met distress inkt bewerkt zodat het wat meer bij de achtergrond past. 
Dat schattige meisje is uit een van de nieuwe stempelsets van Esther, zo lieffff. 
Gewoon gestempeld op kraft en uitgeknipt. Ook het bijtje komt uit die set.
Rechts heb ik een pocket gemaakt en daar een kaartje in gedaan, daar kan ik de weekend dingetjes op schrijven of een heel klein fotootje op plakken. 
Ook hier weer zo'n lief meisje, uit een andere, ook nieuwe set. 
De pagina's verder aangekleed met wat, ja, hoe noem je dat? 
Het is een nieuwe Die uit een set voor de Planner Essentials. ik heb daar stukjes afgescheurd en die zowel links als rechts op de pagina verwerkt. 
De pagina rechts is ge-embost papier, dat deed ik met de nieuwe 3D embossingmal van Ellison/sizzix. 
Geen E.C.D. dus maar oh wat een gaaf effect is dat, ik kocht hem voor de kerst maar ook voor andere doeleinden is hij natuurlijk super mooi!

Voor deze pagina's gebruikte ik 
CS 231 CS 234 en CS 235
Planner essentials 40
Sidekick essentials 4, 8 en 9

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Jolanda Goes zei

Prachtig Marjolijn, wat een goed idee om de weekstempel en pagina's op te delen in doordeweeks en weekeind. Mooie materialen en kleuren heb je gekozen. En twee zielen, 1 gedachte...ik heb gisteren ook mijn embossingfolders weer eens gebruikt.

Els zei

Deze pagina's zijn weer erg mooi gemaakt en leuk hoe je de lieve meisje hier op beide de pagina's hebt geplakt. Zou ik niet opgekomen zijn.
Groetjes, Els

Crea Astrid zei

Prachtig gedaan Marjolijn. Zoveel mooie detail erop te zien.
Mooi ook het embos gedeelte en een lief stempeltje van het meisje.

Groetjes, Astrid.