dinsdag 24 augustus 2021

Halloween coins

Ohhhh Halloween is coming, het duurt nog even ja maar ik kan er nu al van genieten. 
Gewoon lekker fröbelen met al die leuke dingetjes.
En ineens bedacht ik me dat het leuk zou zijn om munten te maken. Maar ja, hoe doe je dat. 
Ik zat dus een beetje door mijn Die-sets heen te bladeren en zag dat doodskopje,. dat moet ik hebben dacht ik, maar hoe????? maak ik daar een muntje van, ......
en daar kwam de nieuwe set van Esther goed van pas. 
Het idee geboren.
Fingers crossed dat het doodskopje zou passen en jaaaa, dat ging perfect!!!
Zie onder aan dit bericht. 
Het doodskopje komt uit de Halloween accesoiries set van Joset.
Ook zo leuk!
Ik heb het kopje uit de grote cirkel gestanst en .....
aan de achterkant de kleine cirkel geplakt met daarop het kopje, zo krijg je mooi die puntjes van een munt en de achterkant ziet er ook leuk uit. 
En dan de magic!
Gilding wax, lekker smeren en vieze vingers krijgen. 
Maar wat een leuk resultaat is dit geworden.
Mooi opwrijven met een zacht doekje en klaar....
Het zijn net echte munten!
Leuk als decoratie materiaal of als entree bewijs voor een Halloween feestje voor kinderen. 
(of volwassenen, hihi) 
Ik ga er nog een hoop meer maken, 

Bedankt voor je bezoekje en hopelijk heb ik je een beetje geïnspireerd.

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

6 opmerkingen:

anita01 zei

Briljant , zo te gek.... bedacht !!!

Warme Groet,
Aniet

scrapsylz zei

Wat een superleuk idee, hoe kóm je erop!

Kitty zei

Wat superleuk gemaakt Marjolijn, het is idd net echt!

Loes Oorschot zei

Goed bedacht! Heel gaaf dit!

Els zei

Wat een leuke munten heb je gemaakt en ze zien er zo echt uit.
Jammer dat je er niet echt mee kan betalen, hihihi.

Je@net zei

Vind dit er zo super gaaf en stoer uitzien!