vrijdag 16 juni 2017

Wish you a....

Vandaag gezellig met mijn vriendin Daan zitten scrappen, zoals gewoonlijk heb ik niet veel gedaan. Meestal is het gewoon gezellig bij praten. Wel heb ik een kaartje afgemaakt en ook dit kaartje gemaakt. Weer eens mijn Graphic45 papier opgezocht, ik blijf het zo mooi vinden!
Ik heb de DDBD tent card art mal gebruikt, een van mijn favorieten.
Daarnaast weer heerlijk gewerkt met de SCR@P spullen van Noor!.
Ook voor kaartjes erg leuk om te gebruiken.
Kijk eens die lieve bloemetjes, wat een superleuk stansje is dat toch.
Ook dit kaartje van de Noor Vriendinnendag heb ik nog afgemaakt.
Toch een productieve dag dus naast al onze kletspraatjes.
Dit zijn de gebruikte SCR@P materialen.
Dus ook erg goed te gebruiken bij het maken van kaarten.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

marlies zei

Stuk voor stuk weer kunstwerkjes Marjolijn !

Scrappiness zei

mooie kaartjes, je bent behoorlijk productief zeg en flink in de weer met alle mallen en stanzen. Ga zo door, ik geniet altijd erg van je werk.