maandag 5 juni 2017

2 Kaarten Noor! vriendinnendag.

Afgelopen zaterdag was het weer Noor! vriendinnendag.
Zo gezellig en altijd leuke workshops, gegeven door heel enthousiaste dames.
Steeds met leuke bruikbare cadeautjes en altijd een voortreffelijke lunch en heerlijk verwend worden door de mensen van dun Bolder in Waspik.
Echt een dagje uit is dat voor mij en mijn vriendin Daan.

Deze keer kregen we 4 workshops om kaarten te maken.
2 heb ik er inmiddels af, de andere volgen uiteraard nog.

De bovenste is een stempelkaart met een mask-techniekje.
Het inkleuren van het schaap is me niet zo goed afgegaan maar een volgende keer gaat dat ook vast lukken. Thuis heb ik er nog de wolkjes en het vlindertje op geplakt en zo wordt het dan weer een beetje van Noor!
( ik weet helaas niet meer wie deze workshop gaf)
en een beetje van mezelf.
Ik ben er heel blij mee.
Deze workshop werd gegeven door Miranda en Brenda.
Al heel lang wilde ik eens zo'n kaart maken maar het was er nog niet van gekomen, nu wel en ik moet zeggen, ik vond het ingewikkelder dan ik dacht maar het is gelukt en hij is erg mooi geworden.
Ik ben normaal niet zo van de kant en klare plaatjes, vooral niet als er mensen op staan, dan gebruik ik liever foto's maar deze plaatjes vond ik wel leuk.
Miranda had er ook nog 2 leuke pockets in bedacht waar tags in konden.
Aan de tags heb ik de mini bedeltjes verwerkt.
En als hij dan af is heb je een prachtige kaart die je leuk een plekje kunt geven.
Ik ga deze zeker vaker maken.
Misschien wel met nog meer treetjes.
Deze twee superleuke cadeautjes kregen we mee naar huis, is dat geen verwennerij?
Die bedeltjes zijn zo leuk op kerstkaarten straks!!
Ik kan echt iedereen die het leuk vindt om kaarten te maken aanbevelen om naar deze
dag te gaan.
Je gaat gegarandeerd moe, voldaan en vrolijk naar huis.

Voor Daan en mij is het bijna een traditie geworden om daarna nog even de friettent in Waspik te bezoeken, dan is ons dagje helemaal af. Lekker op ons dooie gemakje eten, niet meer hoeven te koken thuis en gewoon lekker.

Ik heb samen met Daan weer genoten.
Dankjewel alle dames van het Noor! team die zich weer zo ingezet hebben voor ons.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scrappiness zei

Mmm ik dacht dat ik hier al op had gereageerd, maar niet dus. Prachtige kaartjes. Mooi modelletje ook, het tweede kaartje.