zaterdag 10 juli 2010

Voetje vrijen

Tijdens een on line crop bij Scrapfever heb ik deze lay out gemaakt met een sketch van Anna Bawkis, van pencillines. Gemaakt met het superleuke papier van Kaiser kraft uit de Hey Birdie collection.
Ik heb gebruik gemaakt van de vellen hotfoot, skedaddle en scamper.
Verder heb ik alleen gebruik gemaakt van de schaar een snijapparaat en glaze art.
De titel is met alphabeth stickertjes gemaakt.
Terwijl ik lekker in de bank een dutje aan het doen was kwam Charlie heerlijk tegen mij aan liggen.
Eva vond het zo'n grappig gezicht dat ze stiekem een foto heeft gemaakt van onze vrijende voetjes.
Hier nog een detailfoto van de uitgeknipte volgeltje die her en der over de lay out verspreidt zijn.
Hieronder de sketch die ik gebruikt heb voor de on line crop en deze lay out.
Bedankt weer voor het kijken,
lieve groetjes,

Marjolijn.

3 opmerkingen:

Ellen zei

leuk dat Eva dat " intieme moment" gelijk heeft vastgelegd, het is me toch een echte vrijdoos.
leuke schets en papier.

(Ik zal vanavond mailen)

Scrappiness zei

Wat een leukerd zeg! Geinig papier en mooie foto heeft Eva gemaakt.

Kimmie zei

Dat ziet er leuk uit Marjolijn wat een schattig papier en een superleuk onderwerp.