zondag 18 juli 2010

Chinese whispers juni cardkitchen SF.

Deze keer weer een kaartje om te showen. Het is gemaakt voor de chinese whispers bij Srapfever.
Denk maar aan het fluisterspelletje dat de kring rond gaat op een feestje.
Dit is mijn uitwerking en er is niet heel veel meer over van de sketch waar het van afgeleid is.
Het BGpapier komt nog uit de cardkit van Mei bij Scrapfever.
het mooie zwarte rondje kreeg ik , zo lief, van Anita, zo ook de prachtige tak, die sizzix Die wil ik nog heel graag hebben maar ik kan hem niet vinden, maar goed ook. Mijn portemonnee stroomt sneller leeg dan vol.
Speciaal voor Lilian heb ik het theepotje er weer bijgezet, deze keer open, hihi.
Het afdrukje is ingekleurd met derwentpotloden, dat vind ik uiteindelijk toch leuker dan met copics, misschien ook omdat het me beter lukt.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjolijn.

7 opmerkingen:

Annelies zei

Een schatje!

Scrappiness zei

Wat een supermooi kaartje Marjolijn! Prachtige kleuren en dat takje is inderdaad te leuk! Maar goed dat ik geen stansmachine heb, ik zou me helemaal ziek kopen aan stanzen haha!!!

Unknown zei

Mooi Marjolijn! Zo leuk om te zien dat het kaartje zo verschillend is van de anderen. Zal die van mij vanavond ook plaatsen.

Dat takje is idd erg leuk..daar weet ik ook nog wel een bestemming voor!
Prachtig servies trouwens ;-)

Liefs,
Daniëlla
xx

Anoniem zei

ooo wat een prachtig kaartje, je bent goed bezig, veel mooie dingen zie ik op je blog!

sam zei

heel erg mooi!

Lilian zei

Wat ben je toch een lieverd Marjolijn.....zal gauw terug mailen hoor.....
Maar je kaartje is echt schattig en je theepotje is echt vreselijk mooi......I'm in Love....

lieve groet Lilian

Jolanda zei

wat een mooi kaartje,mooi hoe je die diepte erin gecreeerd heb!
Fijne dag,Jolanda