maandag 5 juli 2010

Hartjesdoosje.

Dit leuke hartjesdoosje vond ik bij de Action. Ik had het al gezien bij Nathalie op het scrapheapweekend en ben bij thuiskomst meteen naar de Action gesneld om er snel nog een paar te halen.
Ik kwam daar ook die hele mooie leuke verroeste vogeltjes tegen. zo mooi!!!
Ik heb het doosje eerst helemaal uit elkaar gehaald en geschilderd met roze acrylverf. Daarna beplakt met Designpapier van Websterpages. Het was een designvel dat ik van Chantal had gehad een tijdje terug. Ik weet nu alleen niet meer van welke serie het was.

Eigenlijk is het doosje veel te mooi voor zijn doel.
Het komt nl straks op de toilet te staan, hihi. De tampons komen er in.
Ach nu heeft het nog even een plekje in de huiskamer.
Nog even zoals het doosje eruitzag.
Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig wat jullie er van vinden.
Weer bedankt voor de lieve reactie's,

groetjes Marjolijn.

13 opmerkingen:

Marieke zei

oh die is supermooi geworden! Die van mij staat ook een tijdje geverfd op de kast te wachten op een leuk papiertje...

Unknown zei

Mooiiii!!!!!!

Liefs xx

Ellen zei

Vind hem super Marjolijn!! Dat papier is wel heel mooi!!
En dat vogeltje is erg schattig!

Ellen zei

Vind hem super Marjolijn!!
Dat vogeltje is echt schattig!! Heb vanmorgen ook het hart en de vogeltjes gekocht, vond ze zo leuk!!!
Vind dat papier van Websters ook erg gaaf! Lekker romantisch!

Maja Rijkers zei

Ziet er hartstikke leuk uit en het vogeltje past er goed bij.Mmmm,ik moet gauw eens naar de action!!! Groetjes.

Kim zei

Ook al weer zo leuk. Ik zie dat mijn reactie op je vorige bericht niet is aangekomen :-(
Heb je mijn kaartje nog gekregen?

Groetjes Kim

CEE zei

Een heel leuk, lief doosje, zal mooi staan op het toilet.

groetjes,
Carla

Annemiek zei

Nou, jouw tampons hebben een prachtig huisje hoor! hartstikke leuk istie geworden!

Scrappiness zei

Ooooh wat is dit mooi geworden Marjolijn!! En ik vind het wel een goed doel hoor voor zo´n noodzakeljk kwaad :) Ik hoop dat je mijn berichtje niet kwijtraakt, en anders stuur ik er nog wel een hoor.

Raf mama’s mini dingen zei

geweldig mooi marjolijn!! haha geeft nisk dat ie groot is ....kun je een lekker vooraadje tampons erin doen!! gaan vanzelf wel op!! haha
liefs raffa

Unknown zei

wat een superleuk doosje is dat zeg. leuk dat hij nog even in de kamer staat te pronken. ach en op de wc is het ook leuk om naar pronkstukken te kijken hoor.

Ellen zei

wat een leuke doos en hij is prachtig geworden.
zeker een ereplekje waard..
Daar wordt ie toch diverse keren per dag gezien:)

Kitty zei

Ooo, dat is een prachtig doosje zeg! Ik denk dat ik nu niet meer langs de Action hoef voor dat superleuke vogeltje, jammer, hihihi. Leuk ook dat je het 'kale' hartje er nog even bij gezet hebt :)