woensdag 14 juli 2010

Super Sarah!!!

Met het papier uit de kit van Januari kon ik nog deze ley out maken. Hij zit inmiddels in een lijst en hangt in de huiskamer. Sarah vond hem zo leuk en stoer. Net als Sarah zelf met haar Super Soaker.

Annemiek had weer een leuke blinde Scrap op het SF forum geplaatst en met die sketch heb ik deze lay out gemaakt.
Rechts onder heb ik een gigstempel geplaatst over de lay out heen. superspannend vond ik het maar het is prima gelukt.
Hier nog een detailfoto van de journal die gemaakt is met de dymotang.
Deze foto ziet een beetje roze omdat hij buiten is gemaakt onder de luifel, niet zo'n goed plan dus.

lieve groetjes weer en bedankt voor het kijken.
Marjolijn.

6 opmerkingen:

Scrappiness zei

PRachtig Marjolijn, leuk ook dat Sarah helemaal in stijl van het papier gekleed is Wat een scitterende stempel zeg, spannend om te doen inderdaad, voor je ´t weet pakt hij niet goed en dan is je layout verpest. Maar deze is gelukkig goed gegaan!

Kimmie zei

SUPER!!! Die stempel is echt gaaf maar wel eng want t kan in 1x mis gaan.

Annelies zei

Prachtige LO. Hoe krijg je zo'n grote stempel gestempeld?

Ellen zei

Wauw, knap dat je die stempel op je lo hebt durven maken zeg!! Kan me heel goed voorstellen dat je dat eng vond!!
Vind je lo erg mooi!! Vind het altijd erg bijzonder in zwart-wit...

Marieke zei

oh die is STOER! En idd lef hebben om zo'n mega stempel te gebruiken! Maar heel erg gaaf geworden!

=SANT= zei

leuk!!
helemaal leuk zo in het zwart/wit!

groetjes sandra