vrijdag 16 april 2010

It's springtime!

Weer een challenge, ik heb de smaak te pakken. Deze keer voor Get sketchy
Ik heb de bloemen gemaakt van vilt met nestabillitie's, en de hartjes zijn van stof gemaakt met een knoopje er in. Niet elk bloempje is ongeschonden dus zo hier en daar een klein bruin puntje. De steeltjes zijn geborduurd met staafjes kraaltjes. Verder nog wat vlindertjes geponst en natuurlijk de titel met alphabetsstickertjes van mylittleshoebox.

Een lekker vrolijk kaartje dus, Heel clean maar toch nog best wel wat werk.
Sarah is ook bezig geweest, die probeer ik staks ook nog te laten zien. Ik moet eerlijk zeggen, die is nog veel leuker!!!
Groetjes Marjolijn.

5 opmerkingen:

Unknown zei

wat een vrolijk kaartje!

Scrappiness zei

Leuk gedaan zeg Marjolijn met het stof en de kraaltjes. En lekkere voorjaarskleurtjes. Geen ruzie maken mocht één van jullie winnen he!

Lilian zei

Het is een vrolijk en kleurig kaartje geworden Marjolijn.....super gezellig.

lieve groet Lilian

Astrid Zwaan zei

Wat een lieffie Marjolijn, mooie voorjaarskleuren laat de lente nu maar komen....

Ellen zei

Haha, hoe verslavend kan het zijn he?
Leuk hoor dat ik je nu ook tegenkom bij de challenges!
Je kaart is leuk maar idd.....die van Sarah is nog leuker ;-)

Groetjes Ellen