dinsdag 12 september 2023

Update...

Vanmorgen toch maar naar de huisarts geweest, conclusie, ze denkt aan een nekhernia. Omdat ik mijn arm nog gewoon kan bewegen ook al doet dat behoorlijk pijn. Ik heb dus stevige pijnstillende medicatie gekregen en even geen dingen doen waarbij ik voorover moet buigen met mijn nek. dus,,....... geen fröbelen, geen computer, geen telefoon, geen boek lezen, geen TV, blijft over???? Wandelen of fietsen haha. Voorlopig tot de 27e september, dan moet ik even terug voor eventueel verder onderzoek. Ach ja, het is niet anders, net nu we vakantie hebben. We gaan maar veel uit eten dan want koken en vooral het snijden van groenten e.d. voelt ook niet echt prettig momenteel. 
Helaas is reageren op jullie leuke creaties ook even niet mogelijk. 
Ik zeg dus,.....

tot later,
liefs 
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ach neeeeee en dat in je vakantie!!! Het is, wat het is Marjolein maar wel super vervelend! Een dikke beterschaps knuffel van mij en alle sterkte! Veel uit eten gaan klinkt niet vervelend, doei ...we zien je later weer!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

och nee toch...
Beterschap en ik hoop voor je dat het herstel inzet.
gr Alma

GerJanne zei

Dat is vet balen zeg, een nekhernia! Ik hoop dat het een beginnende is.
Sterkte ermee en fietsen zal wel moeten met al dat lekkere eten wat je van plan bent 😊

Els zei

Heel vervelend Marjolijn en hopelijk komt het snel weer goed met je nek.
Ik wens je veel beterschap en groetjes, Els

Ps. Ik heb nog steeds last van mijn Ischias en dat al 6 weken.

Crea Astrid zei

Oh jeetje, net nu je vakantie hebt. Dat is balen dat je een nekhernia hebt.
Dan kan en mag je inderdaad niet veel. Misschien is liggend lezen ook nog een optie, als je op je zij kan liggen.
Hopelijk helpt de pijnstillende medicatie snel. Heel veel beterschap.

Liefs, Astrid xXx

Ellen zei

Balen voor je meis…en net in je vakantie, echt niet leuk.
Heel veel beterschap gewenst!
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Oh jee, dat is niet fijn, joh! Net in je vakantie ook nog, lees ik.
Hoop dat de pijnstilling goed werkt en dat ze je eind september verder kunnen helpen zonder operatie. Sterkte ermee en hopelijk kun je je toch vermaken. Maar inderdaad... lekker uit eten gaan is dan wel weer gezellig en leuk.

Kitty zei

Oeh wat akelig Marjolijn. Hopelijk komt het allemaal weer goed, veel sterkte!

!neke zei

Ik kwam bij toeval op je blog terecht....
Ik blog ook al jaren , vanaf 2013....
Wat een narigheid , hoop dat het snel verbetert.
Je maakt hele gave dingen ...dus een nieuwe volger erbij, beter laat dan nooit!
Groeten Ineke

Ellen zei

Hoi Marjolijn, dankjewel voor je lieve reactie op mn tentkaartje.
Bij de liftchallenge ben ik winnaar met dit kaartje…zo leuk!
Ik hoop dat er verbetering is in je nek…ik weet wat het is meis, ik heb ook heftige pijn in mn nek door slijtage in de wervels en krijg medicatie van de neuroloog maar soms wil ik wel een dubbele dosering nemen ppff.
Hoop je snel weer te zien op je blog. Lieve groetjes Ellen