zondag 3 september 2023

October

Zien jullie de tekst, nou dat gevoel!!! 
Uit "Anne of green gables"
Zo'n mooi verhaal!!
Oktober is bij mij toch altijd ook een beetje een speciale maand. 
Het is wat minder aan het worden nu de kinderen groot en volwassen zijn maar dat toeleven naar Halloween, ik vond het bijna net zo leuk dan naar st. Nicolaas of kerstmis. 
Oktober krijgt dus ook altijd wat extra aandacht in mijn album/planner.
Ik heb voor 4 weken pagina's gemaakt in de Planner Essentials naast mijn wekelijkse overzicht in de sidekick.
In deze planner wil ik dus alles wat met Halloween te maken heeft verwerken. 
Vorig jaar was er bij mijn dochter in de wijk een grote Halloween tocht waar ik leuke traktaties en decoraties voor had gemaakt. Ik ga proberen dat dit jaar weer te doen maar of het lukt. 
Momenteel heb ik zoveel te doen op hobby gebied maar het is ook allemaal zo leuk!!!
Ik heb op iedere pagina een de Tab 6 with turnbuttons gebruikt, steeds aan een andere kant de opening en steeds als een pocket verwerkt want dat vind ik gewoon leuk om weer iets extra's achter te doen.
Ik had de hele rups gemaakt maar die was veel te groot op de pagina dus nu alleen zijn hoofdje en het wiebelt! Ik heb er alleen geen filmpje van gemaakt deze keer. 
Jullie geloven mij vast wel. 
De prachtige bladeren zijn uit een collectie van vorig jaar herfst. 
De lijntjes in het hoedje heb ik eerst met een witte gelpen overgetekend zodat ze nu wat meer opvallen.
Links weer de turnbutton page deze keer met een tag aan de bovenkant, de pagina rechts hebben jullie al gezien, tenminste de Tag die er in zit. 
Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op de ladybug!
de pagina maakte ik hier met een Die uit de Art-journal collectie die ik gevouwen  zodat er weer een pocket ontstaat. Daarna gaatjes er in gemaakt zodat hij in de planner kan. 
 Ik vind de hulst zo mooi en hij bloeit al in de herfst dus ik dacht, waarom niet? 
Uit de prachtige collectie van Annette, nog niet in de E.C.D. shop dus ik kan geen linkje plaatsen. 
Of wel, bij Doe@ding. Joy&Merry
Daarnaast de filmstrip gebruikt, ik heb hem wel verstevigd deze keer want hij ging al 2 keer kapot bij mij. 
Nu schuift hij prima op en neer.
In dit filmpje laat Annette zien hoe zij het doet, Misschien nog een betere optie. dus als je deze set hebt kijk even naar haar you-tube filmpje (vanaf minuut 23 ongeveer) dan weet je hoe het werkt. 
Hier weer de turnbutton page op de achtergrond van de Art journal page.

Naast de slider heb ik een ticket verwerkt met een stempel er op waar wat journaling op kan. 
De echte Halloween pagina's moeten nog komen natuurlijk maar het begin van mijn Oktober planner is er al!


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.  

8 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ben je niet een maand te vroeg haha Heerlijk je enthousiasme en het kan maar klaar zijn hè?! Ik geniet van alles wat ik zie ... een echte Halloween fan ben ik niet maar dit ziet er gezellig uit! Cathy's garden filmpjes op you tube ken ik en kijk er ook wel eens naar. Jouw kleine vintage boekjes zien er ook heel gaaf uit. Ik ga morgen maar eens op de fiets naar de kringloop winkel om wat book letters te scoren want die heb ik niet meer en ben ook helemaal enthousiast geworden van het projectje, eerst genieten van het mooie weer want ik heb een weekje vrij, da's boffen toch!
xx Gerie

GerJanne zei

Oh wat gaaf! Zulke mooie pagina's. En dat je stiekem verliefd bent op de ladybug snap ik wel! Zo lief ziet ze eruit (of hij).
Ik houd erg van de herfst, misschien omdat ik een herfstkind ben, maar de kleuren van de herfst en de wind, daar geniet ik altijd van. Halloween wat minder, ben er niet mee opgegroeid en waar ik gewoond heb deden ze er niets aan in het dorp. Waar mijn zoon nu woont leeft het wel. Dat za per regio of plaats wel verschillen. Ik ben wel benieuwd wat je ervoor gaat maken! Nog tijd genoeg he?

Epie zei

In 1 woord schitterende pagina s in je album ,
Ben je volger geworden vandaag ......
Groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dit is smullen voor de ogen Marjolijn. Ik krijg gewoon zin in oktober maar september kan ook nog mooi zijn. Heel mooi zoals je de pagina's gedecoreerd hebt met mooie spulletjes en de warme kleuren. Het ziet er cozy uit vind ik. Die opengewerkte herfstbladeren zijn inderdaad prachtig, echt genieten dit.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat zijn je pagina's weer mooi gemaakt , echt weer een lust voor het oog! Harde gewerkt hoor, dit soort pagina's zitten niet zo even in elkaar! Erg leuk om straks te gaan vullen, al duurt het nog even, klaar is maar klaar!
Ik vind de herfst ook leuk, maar niet de regen die er zo vaak mee gepaard gaat!

Anja v K@@rten zei

Ik kom bij je langs in oktober ;-)
Want bij jou ziet de herfst met die mooi pagina's en warme herfst kleuren er SUPERSSSS en gezellig uit!
Creatieve groetjes, Anja

Bernadet zei

Oooh wat ziet dit er gaaf Uit Marjolijn. Lekkere herfstkleurtjes en zoveel moois te zien.

Kitty zei

Wat is het weer prachtig allemaal en wat een werk zeg! Het rupsje is enig!