zaterdag 9 september 2023

Even klaar.......

Ik voelde het al een paar dagen aankomen, pijn in mijn schouderblad, uitstraling naar mijn arm, vingers, ja hoor!!
Weer een ontsteking in mijn schouder, ik vermoed dat er weer een verkalking zit, dat heb ik al ooit eerder gehad, al 3x maar jaren geleden.
Het betekent dus even pas op de plaats want letterlijk alles doet pjin.
Maandag toch maar even naar de huisarts, altijd in het weekend dat die dingen gebeuren. 
Maar goed, voorlopig dus geen berichtjes hier van mij.
Ik had nog een poging gedaan om wat te borduren, dat is toch net weer iets anders maar ook dat voelt niet lekker en ik denk dat rust nu even het beste is. 
Verder wacht ik maar af. 
Dat paddenstoeltje krijgt later wel een bestemming in mijn planner.

Tot later dus,
liefs,
Marjolijn. 

7 opmerkingen:

Ellen zei

Ach wat een narigheid met jou, balen zeg maar hoop dat het snel voorbij is met goed rust houden!
Beterschap en sterkte gewenst!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oef dat klinkt pijnlijk en als je lichaam zegt "stop" dan dat misschien ook even doen. Beterschap Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

ach Marjolijn wat vervelend!
Ik heb zelf paar jaar geleden slijmbeurs ontstekingen gehad eerst de ene schouder en daarna de andere.. erg pijnlijk allemaal
beterschap gewenst enne je paddenstoeltje is leuk
gr Alma

Scraptastisch zei

PECHVOGEL 😖 dat is flink balen Marjolein!!! Ik wens je veel beterschap en hoop voor je dat het niet te lang gaat duren. Je geborduurde paddenstoel is prachtig met mooie aparte borduur steken zie ik en gaat vast een mooi plekje krijgen op een planner! Heel veel sterkte met je schouder en tot laters,
xx Gerie

Jolanda Goes zei

O bah Marjolijn wat ontzettend naar! Hopelijk doet de rust je goed. Veel liefs en beterschap.

Marjan zei

Dat klinkt heel naar! Beterschap, hopelijk is het snel weer beter. Je paddenstoel ziet er erg mooi uit, knap zo van een stempel (zo te zien)!

GerJanne zei

Ah Marjolijn, dat is vervelend en heel pijnlijk! Sterkte ermee en inderdaad even geen gekke dingen doen. Je borduursel is wel superleuk! Gaaf idee!
Houd ons maar op de hoogte en ik hoop voor je dat het niet te lang duurt...