dinsdag 27 juni 2023

Week 25 Sidekick 2023

Ik ben weer helemaal bij, week 25 is ook klaar.
De week van mijn verjaardag,
65 jeetje ik geloof het zelf niet!!!
We hebben het gezellig gevierd met een BBQ in de tuin met het gezin.
Het was enorm warm, ruim 30 graden maar in de avond was het te doen en gelukkig vindt Simon het leuk om de BBQ in de gaten te houden dus had ik het wat minder heet. 
Ik maak niet vaak Selfies en ik kan ook niet echt vrolijk kijken op zo'n selfie maar haha, tja toch wel leuk om een foto te hebben van mijn jarige ik. 
Rechts heb ik een pocket gemaakt met een item uit de ARTjournal collectie,
Het ticket met LOVE is ook uit die collectie, ik heb me voorgenomen om meer alles door elkaar te gaan gebruiken anders blijft alles wat niet echt voor de planner is maar liggen en dat is zo jammer want het is allemaal zo leuk!
In de pocket heb ik een klein mini- albumpje gemaakt met foto's en wat journaling van de BBQ en de rest van de week. Normaal gebruik ik de weekoverzichten maar dit vond ik ook wel eens leuk om te doen.
Die leuke waxstempel zat op de envelop van een verjaardagskaart die ik kreeg van Anita, zo mooi, die moest in mijn planner natuurlijk. De kleur past perfect!

En dan zijn we beland in week 26, alweer een half jaar voorbij.
Jeetje wat vliegt de tijd.
Nooit gedacht dat je zelfs als pensionado nog tijd tekort kunt komen maar zo voelt het soms wel. 

Komende week veel afspraken en er zijn weer nieuwe producten binnen gekomen van E.C.D. waar ik weer mee aan de slag kan dus ik hoef me niet te vervelen.

Dit zijn de producten die ik voor deze pagina heb gebruikt
papier uit diverse sets van de oude ART journal collectie.


Nu ga ik even lekker aan de slag met alles wat nieuw is en ik nog niet mag laten zien, hihi, 
nog even geduld dus.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

Els zei

Je hebt prachtige pagina's gemaakt van deze week en heel leuk is je minialbum van je verjaardag. Super leuk om de wax zegel van Anita's kaart hierbij te gebruiken.
Hoe ouder we worden hoe sneller de tijd voorbij gaat Marjolijn.
Momenteel ben ik heel weinig met de hobby bezig, maar verveel mij geen moment.
Geniet van je pensionado en je nieuwe spulletjes.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Allereerst nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein 🥳
Ik kon het ook niet geloven dat ik 65 werd! Mijn verjaardag viel in het water doordat ik corona had maar de jouwe is gevierd in een hittegolf met heerlijke BBQ! En kijk eens wat een gezellige planner pagina weer met heel veel foto's van deze bijzondere dag! Ook heel veel mooie details en super leuk je hergebruikte wax stempel en goede selvie, want dat is ook een kunst apart, hihi
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke pagina's!! en idd ik gebruik ook meer en meer de snijmallen door elkaar. dat kan heel goed!
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je 65ste verjaardag Marjolijn. Heerlijk dat je kon bbq-en zonder zelf in de hitte te staan. Wat leuk om daar die kleine foto's in de folder te plakken, mooie herinneringen. De waxzegel lijkt voor je pagina gemaakt en groot gelijk om van alles te gebruiken, juist leuk. Speel maar vrolijk met je nieuwe spulletjes, het is gelukkig niet meer zo heet.
Lieve groetjes Miranda