woensdag 21 juni 2023

Week 24 2023 (sidekick)

Ik geloof dat ik de smaak weer een beetje te pakken heb.
Het weer is ook wat minder heet en benauwd en dat helpt natuurlijk wel.
Het is te doen in mijn hobbykamer, het is weer "My Happy Place"

Afgelopen week ben ik met Eva heel vroeg in de ochtend een paar uurtjes gaan wandelen in het safaripark. Daar kon ik altijd dagen doorbrengen met de kinderen, heerlijk diertjes kijken en wandelen.
Met Eva was het nog vooral diertjes kijken en dan zochten we een plekje met haar tekenboekje en dan gingen we daar diertjes tekenen en picknicken.
Met Sarah was dat anders, er waren inmiddels wat speeltuintjes her en der door het park en zij had daar meer interesse in dan voor de dieren. 
Ondanks dat het nog steeds een prachtig park is en heerlijk om te wandelen vind ik het toch meer een pretpark geworden inmiddels.
Wel heb ik nog steeds een abonnement want daarmee steun ik ook het park en kan ik gaan als ik zin heb. Ik hoef dus ook geen hele dagen om de prijs van een ticket eruit te halen. 
Eva en ik hebben weer genoten van onze ochtend samen.
Een hoogtepuntje van de week en dus zeer de moeite waard om er een pagina over te maken.
Kijk hier die Hyena, wat een dieren zijn dat. Zo speels en actief waren ze, lekker rennen door het water ook en ondertussen die gekke mensen in de gaten houden, wie kijkt nou naar wie?
Op het eilandje in het park is praktisch elke hoge boom in beslag genomen door ooievaars, ze bouwen daar hun nesten en klapperen er gezellig op los met de hele familie. 
Voor deze pagina gebruikt ik de Pocket pages met de Fillers Die-set. 
Hyena is gemaakt met de lettertjes uit de tabs, een erg leuk lettertype!
Ik was in de veronderstelling dat we voor de sidekick ook half pages hadden maar dat bleek niet zo te zijn. Die heb ik dus zelf een gemaakt zodat ik daar een pocket van kon maken en wat Tags er achter kon verbergen. Het is dus gewoon een halve pagina maar er komt iets leuks aan in de set voor de Summerclass van Annette waarmee je straks ook heel leuk je tags kunt verbergen.
Esther heeft het al laten zien in haar live afgelopen maandag dus ik kan het wel al melden.
Er zitten dus 3 tags achter verborgen 2 daarvan kregen een tabje zodat je ze makkelijk kunt pakken en terug doen. Het weeknummer maakte ik met de Big Numbers.
Hier kun je de tags goed zien die gemaakt zijn met de banner Dies uit de set.
Achterop staat de journaling van die dag.
Op de tag rechtsonder een foto van 1 van mijn favoriete acteurs die helaas afgelopen 12 juni bij een ongeluk op zijn motor om het leven is gekomen op 71 jarige leeftijd. Aangereden door een auto terijl hij afsloeg.
Vreselijk, voor hem, de filmwereld maar ook voor zijn familie en vrienden.
Gisteravond maar weer eens "Hair" zitten kijken, met hem in de hoofdrol als George Baker de hoofdrolspeler. Mijn favoriete film aller tijde. 
Behalve als ik de Westside story kijk dan is dat de beste film, hihi.

Dit zijn de artikelen die ik heb gebruikt voor deze pagina's.

CS117 schedule

Blij dat ik mijn mojo en mijn inspiratie weer een beetje terug heb.
Hopelijk heb ik jullie ook weer een beetje kunnen inspireren met deze pagina,

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

3 opmerkingen:

Els zei

Weer een super leuke post Marjolijn en veel te lezen en te bewonderen.
Heerlijk toch om af en toe naar de safari te kunnen gaan als je daar zin in hebt en dan gewoon een uurtje of zo. Wij hebben jaren een abonnement op de dierentuin gehad en dat vonden wij ook heel fijn.
Dit zijn prachtige pagina's in je site kick en wat prachtig om zo al deze heinneringen te verwerken in de sidekick!
Groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is er veel te zien, heel mooi gemaakt allemaal.
we zitten te ver van een dierenpark af maar zijn met de kinderen wel in (bijna) alle nl parken geweest.
superleuke dagen als gezin.
fijn dat je inspiratie weer een beetje terug komt.
gr Alma

Kitty zei

Wat prachtig weer allemaal, wat heb je er veel werk van gemaakt!