donderdag 29 juni 2023

week 23 sidekickplanner 2023 (Blogbericht ECD)

Oh,oh,oh, dit kwam uit mijn tenen!!!
Momenteel zit ik in een enorme inspiratie dip, geen idee hoe dat komt maar het
houdt maar niet op. 
Steeds vaker heb ik geen idee wat ik moet maken, hoe ik het wil aanpakken en welke producten ik wil gebruiken. 
Hebben jullie dat ook wel eens? Vast wel.

Gelukkig is het me ondanks alles toch weer gelukt om een weekoverzicht te maken in mijn Sidekick planner. Deze week stond de tuin op het programma en wat een werk was dat. 
De heg werd helemaal weg gesnoeid, dat leverde een overvolle container en 6 volle vuilniszakken aan tuinafval op. Daarnaast nog een berg met dikke takken. Die vindt Koby erg leuk als ze hier komt, hihi.
Afgelopen zaterdag was het zover, de rieten matten waren netjes geleverd en we konden aan de slag. Het beloofde die dag ruim 30 graden te worden dus ik was om 6 uur al bezig om ruimte te maken en rommel te verplaatsen. Theo is niet zo'n vroege vogel dus die heeft eerst lekker uitgeslapen met het gevolg dat hij in de bloedhitte de matten tegen de schutting moest zetten want na 12 uur staat de zon bij ons vol in de tuin. Tja,..... ik doe het hem niet na in deze hitte.
Maar het resultaat mag er zijn, we zijn er erg gelukkig mee. 
Ik vooral eindelijk die hedera weg, wat vond ik die lelijk. 
Het is de bedoeling dat er op den duur een andere tuinafscheiding komt, samen met de buren maar daar hebben we nogal wat verschillende ideeën over dus voorlopig is dit een prima oplossing, beter dan een kale houten schutting.  
Na het harde werken zijn we heerlijk met zijn tweetjes gaan eten bij Gember&Sereh een voortreffelijk  Indonesisch restaurant en wat hebben we weer gesmuld, we hebben de tent mee gesloten. 
Haha, heerlijk zo'n avondje welverdiende verwennerij. 

Deze pagina is weer voor in mijn jaaroverzicht van 2023 in de sidekick planner.
Als basis gebruikte ik de achterkant van week 22 en een pocket page.
Dat is ook wel weer eens leuk.

Op de linker pagina heb ik de photo film slide verwerkt, die had ik al lang niet gebruikt.
Ik heb hem aan 3 zijden vastgelijmd met 3 mm dubbelzijdige tape en de linkerkant open gelaten om daar vervolgens weer een tag achter te kunnen schuiven. 
Op de photo film slide heb ik wat stempels verwerkt en die als een tabje er op gelijmd.
Ook het weeknummer is er op gestempeld.
Op de tag die er achter zit staat nog een fotootje en aan de achterkant is ruimte voor wat extra journaling.

Aan de binnenkant heb ik 2 notitieblaadjes verwerkt die getempeld zijn met de "note piece" stempelset en bewerkt met een stencil en oxide inkt.
Een van de schattige meisjes en een circle stempel maken het af. 

De rechter pagina maakte ik in een pocket page, ook die had ik al even niet gebruikt en ze zijn zo leuk.
Zeker voor wat meer foto's die niet veel extra's nodig hebben. 
De details op deze pagina maakte ik met de circle words en uiteraard hoort er wat tuingereedschap bij.
Voor de foto heb ik de mini pagina's er even uitgehaald omdat het nogal weerspiegelde in de pocket.

Ondanks alle supergave nieuwe producten grijp ik toch vaak naar de wat oudere stans sets, ook die zijn erg leuk en als je ze hebt, gebruik ze dan ook. Ze zijn echt te leuk om in de kast te laten staan.
Hopelijk heb ik je weer wat inspiratie gegeven zo.

Lieve groet,
Marjolijn. 

Gebruikte materialen van E.C.D. 

Planner Essentials 02
CS118 Calender
Paper (wornwood) not availeble anymore but the new paper is also beautiful

3 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat heb je weer een mooie week 23 planner gemaakt. Leuke foto's erbij gemaakt en mooi de nieuwe rieten matten tegen de schutting. Hebben jullie toch eer van jullie werk gehad. Lekker hoor als eind afsluiting van de dag, lekker uit eten.
Ik zie dat ik niet de enigste ben, die op het moment weinig inspiratie heeft. Ik dacht dat het aan mij lag. Hihi. Ik denk ook door het warme weer en dat je dan ook meer buiten bent.
Mooie nieuwe profiel foto heb je er ook op staan.

Groetjes, Astrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele drukke dag zo te lezen maar je pagina's zijn erg mooi geworden.
gr alma

Jolanda zei

Niet te zien hoor, de inspiratiedip, het zijn weer prachtige pagina's met veel oog voor detail.