zondag 18 juni 2023

Week 22 2023 (sidekick)

Dat is even geleden maar hier ben ik weer.
Het ging allemaal zo van een leiden dakje, dat moest een keer ophouden, haha.
Er komt momenteel niet veel uit mijn handen, ik geef het mooie weer maar de schuld want veel meer dan een boek lezen of een serie kijken doe ik momenteel niet. 
Nou ja, in de ochtend, héél vroeg doe ik wat huishoudelijke klusjes want dat moet toch doorgaan, ik wandel, liefst met Eva & Koby als ze komen en dan ben ik klaar met de dag.
Ik weet het, er zijn mensen die dit weer heerlijk vinden maar echt geef mij de winter maar. 
Geen hitte, geen herrie op straat, geen beesten in huis, geen muggenbulten of hooikoorts.
Deze pagina heb ik al even geleden gemaakt maar ik had hem hier nog niet laten zien.
Ik gebruikte hiervoor een basispagina uit de Sidekick serie en daar heb ik een filefolder en een tagholder op verwerkt.
Het papier is lekker vrolijk voor juni en komt uit de oude Art journal collectie. 
Met een eyelet en een reinforcer heb ik een draaiende,....gemaakt, (nou ja zeg, hoe noem je zo'n ding nou ook alweer???) ik bedoel het pijltje hihi.
Daarmee blijft de folder netjes dicht.
Oh ja, dat speelde natuurlijk ook een grote rol, mijn papier van de Selphy  was op en de printer had kuren. Of ik had kuren en kreeg het in ieder geval niet meer voor elkaar om mijn foto's te printen.
Inmiddels is ook dat probleem opgelost en kan ik op beide weer aan de slag.
Fotootjes erbij en op de achterkant wat journaling en klaar is mijn week 22 van dit jaar.
 Ik had me voorgenomen om de maanden Juni en Juli ook in een uitgebreide folder te verwerken maar ik merk dat het dan blijft liggen. Dat vond ik toch jammer dus maar weer aan de weekoverzichten. 
Het zit dan toch allemaal net iets meer in mijn herinnering en dat werkt wel makkelijker.

Dit was het weer voor deze week,
Bedankt voor je bezoekje, ik ga ook eens een rondje doen want dat is er helaas ook bij ingeschoten. 
Nu zit ik lekker koel!!!!

Liefs,
Marjolijn.

5 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Prachtige pagina's zijn dit geworden , veel op te zien.
Zag dat je een berichtje op mijn kaart had gestuurd.
Dacht ook eens op die van jou te kijken , Heel veel op te zien en ga vast ook nog verder kijken.
Hou wel van dit mooie weer , maar niet te warm.
fijne zondag .
groetjes Marjan.

Els zei

Wat het weer betreft ben ik het helemaal met je eens Marjolijn en zo werk ik momenteel ook. Lekker s morgens vroeg aan de huishoudelijke taken.
Je hebt toch hele mooie pagina's gemaakt met dit vrolijke designpapier. Heel leuk die reinforcer met dat pijltje eraan. fijn dat de Selphy het weer doet.
Succes met de volgende pagina's
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Daar ben ik ook weer eens ( ben veel buiten en breng extra tijd door met vriendinnen en fietstochtjes en terasjes ) Wat heb je een prachtige pagina's gemaakt en de oranje en blauwe kleur nog meer versterkt door de zwarte details en foto's erbij maakt het helemaal af hè! Blogger heeft zeker kuren, vaste volgers staan zo nu en dan toch weer in de spam! Ik ben benieuwd hoe het gaat na alle vakanties! Ik hou idd erg van de zomer maar tikkie minder mag van mij ook hoor dat is toch wel aangenamer, hihi
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjolijn, hier is het vandaag ook erg benauwd, echt plakweer en dat in juni. Ik vind een graad of 23 warm genoeg hihi. Je laat weer een mooie pagina zien, heel fris dat blauw met oranje. De "jeansprint" geeft er een stoer tintje aan en leuk weer die ruimtes om labels in te stoppen. Ook de kleine details zoals het pijltje en de tabs dragen bij aan de toffe uitstraling. Keep it cool.
Lieve groetjes Miranda

Kitty zei

Prachtig weer allemaal en heet dat pijltje niet een photo turn? ;P