vrijdag 30 juni 2023

Birthday Banner

Ik kreeg met mijn verjaardag van mijn vriendin een heel lief slingertje, nu ben ik gek op slingertjes en ik maak ze zelf dan ook graag voor verjaardagen en andere gelegenheden. 
Het was extra leuk om er nu ook een te krijgen.
Daarnaast kreeg ik, door dat slingertje meteen weer inspiratie en ik had nog een paar verjaardagen te gaan deze maand dus......
Een slingertje, oftewel Banner!
Deze is voor Anita!
Op het laatste vlaggetje heb ik de datum gemaakt, weer eens wat anders.
En dit is het hele slingertje, ik had ook een foto gemaakt waar hij aan de muur hing maar die is verdwenen op mijn camera, spoorloos! Een raadsel.
Het slingertje zit inmiddels in een envelop, met een postzegel er op dus tja, om dat slingertje er nu uit te halen, mmmm, dat lijkt me niet zo'n goed idee. 

Gebruikte artikelen voor dit slingertje
E.C.D.
CS116 Months
Paper from reminiscence book 

Alphabet from Tim Holtz
666281 alphanumeric bulletin

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat feestelijk om een slingertje toegestuurd te krijgen en ook nog eens zo'n mooi slingertje. Heel leuk gedecoreerd en afgewerkt Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Dit is een erg leuke slinger voor een verjaardag en leuk met deze bevestiging
Ik zou de slinger maar mooi in de envelop laten zitten Marjolijn.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een leuk slingertje!!! die maak ik eigenlijk nooit. maar deze is superleuk geworden.
gr alma

Jolanda zei

Wat is dit schattig geworden en een superleuke extended kaart voor de ontvanger! Tof gedaan.