maandag 9 januari 2023

Week 01 2023 Sidekick

De eerste week van het nieuwe jaar zit er op.
Mijn weekoverzichten maak ik dit jaar in mijn Sidekick planner.
Links een pocket gemaakt met de Tags&Toppers set en daarin wat Tags verwerkt.
Het meisje uit de Art-journal collectie heb ik aangekleed met stof van een oud dekbedovertrek. 
Ik heb de stof met dubbelzijdig tape op cardstock geplakt, daarop gestempeld en het toen uit gestanst. 
Rechts een pocket page gebruikt.
En ik ben begonnen met borduren dus dat wil ik ook terug laten komen in mijn planner.
De boom is weer opgeruimd en het huis is weer aan kant.
Altijd leuk die kerstboom en dit jaar heeft hij zelfs heel erg lang gestaan maar ik wilde mijn huis weer terug dus hup. een dagje rommelen en het is weer aan kant. 
En op de achterkant van een Tag het weekoverzicht gemaakt van de afgelopen week, De stempel past maar net op de tag.
Een dubbel kaartje gemaakt met journaling aan de binnenkant. 
Dit was dus mijn 1e week van dit jaar. 
Nu hoop ik dat het dit jaar beter lukt om alles een beetje bij te houden want van vorig jaar heb ik nog een heleboel in te halen. Of dat nog gaat gebeuren????
Ik weet het niet maar dit is alvast een goed begin voor dit jaar.

Leuk dat je even kwam kijken,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Een goed begin is het halve werk. Je planner begint er zo al mooi uit te zien, Marjolijn!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit ziet er al heel leuk uit Marjolijn. Leuk die kleine fotootjes aan de rechterkant naast de teksten en wat heb jij een mooi handschrift.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Hier raak ik niet uitgekeken, prachtige pagina's Marjolijn.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Dankjewel voor het bezoeken van mijn blog Marjolein! Helaas is het nieuwe jaar voor mij niet z0 goed begonnen met "C" en ben nog niet fit. Ik wil ook graag met de ECD planners aan de slag, maar eerst weer fit zijn. De jouwe zijn ENIG geworden!
groetjes Gerie