maandag 16 januari 2023

Week 02 Sidekick 2023

Een weekje waarin weer van alles gebeurde. 
Mijn Big shot ging kapot en er moest uiteraard meteen een nieuwe komen, ik kan echt niet zonder!!
Weer eens tijd genomen om een boek te lezen, een boek van Lucinda Riley. 
Gewoon ter ontspanning want het zijn geen echt hoogstaande literaire boeken, dat hoeft ook niet, ik zat weer even in een andere wereld.
Nog steeds ben ik aan het ruimen en sorteren in Mijn Hobby kamer die ik "My happy Place" noem lekker  
#Me-time!
Met kerst kreeg ik een lampe Berger voor MHP en daar kan ik zo van genieten, heerlijk dat luchtje en als het doet wat het beloofd reinigt het de lucht ook nog, hihi. Zou ik nou minder hoeven te poetsen? 
Ik ben ook weer enthousiast aan het koken, een recept voor spaghetti saus van Miljuschka had ik uitgeprobeerd, ik heb weer minstens voor 5 keer saus in de vriezer staan! 
Dan was Sarah jarig, 20 alweer, geen tieners meer in huis :(
We gingen uit eten bij een door haar gekozen restaurant, dat viel erg tegen maar we hebben het toch gezellig weten te maken en daar gaat het om. 
Ook kwam Koby nog een dagje  en waren er de gewone dagelijkse dingen dus al met al weer een volle week. 
Ik heb gewerkt met het papier Mystical winter uit de Art journal collectie, dat is nu in de uitverkoop bij E.C.D. supergaaf en mooi papier!
Omdat het thema nog steeds Vintage is heb ik ook de foto's wat bewerkt, voornamelijk in grijstinten behalve die van het eten want dat ziet er niet zo smakelijk uit! 
Het valt me mee hoeveel je nog kwijt kunt in de sidekick planner, 12 foto's! een overzicht en Journaling  (nog niet geschreven), een compleet overzicht dus. 
De rechtse pagina met TODAY is bewerkt tot een pocket waar de fotootjes en het weekoverzicht in zitten. 
Helaas kwam ik een klein stukje papier in de lengte te kort voor de stempel van het weekoverzicht, dat had ik al afgesneden maar het ging nog net zo.
Voor alles is een oplossing.
Persoonlijk vind ik het best lastig om met de pocket pages te werken maar je kunt er wel makkelijk veel fotootjes in kwijt en met een beetje journaling er naast is het al direct heel leuk!
Daar moet ik me toch eens wat meer in verdiepen maar ja, ik had ook wel erg veel fotootjes deze week. 

De wasmachine roept dus ik ga de was maar eens ophangen, het begin van een nieuwe week!
;)
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn 
(Scraplijn) 

1 opmerking:

Els zei

Wat heb je weer prachtige pagina's gemaakt en leuk dat je er zoveel foto's in kwijt kan.
Groetjes, Els