vrijdag 20 januari 2023

Kerst.....nu al???

Ja, ik ben alweer druk aan de slag voor kerst van dit jaar!!!
Ik wil namelijk een heleboel cadeautjes maken, tenminste de verpakkingen. 
Dus,.....als ik even geen andere dingen te doen heb ga ik lekker kerst fröbelen. 
Dit is gemaakt met een pillow box van Sizzix
De leuke ticket er aan kreeg ik met kerst van mijn vriendin en die moest er natuurlijk aan verwerkt worden, het is een heel leuk setje met stempels en een stansje van crafter's companion.
Wat het zo leuk maakt is dat er van de achterkant ook een stempeltje is!
De kerstroos heb ik gemaakt met de Die-set van E.C.D. Florals 12, ik heb alleen het kleinste bloemetje gebruikt en er wat Eiskristall van Viva op gestrooid.

Het begin is dus weer gemaakt. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.
Scraplijn

3 opmerkingen:

Els zei

Dit is een hele mooie cadeauverpakking en inderdaad
je kan niet vroeg genoeg beginnen met deze leuke bezigheden.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is al een cadeautje op zich deze leuke verpakking. Wat een gave stempel is dat met een voor- en achterkant. Heel leuk!
Lieve groetjes Miranda

Kitty zei

Zohee, jij bent vroeg! Wat een prachtige pillowbox!