woensdag 4 januari 2023

Journal together 2023 January "Vintage" Birthday calender

Allereerst, voor iedereen die gezellig mijn blog bezoekt de allerbeste wensen voor dit jaar. 

In de E.C.D groepen op Facebook is weer een leuke activiteit gestart.
Het is gezellig om een gezamenlijk clubje te hebben. 
Voortaan alles is een groep.
En zo ontstond er een idee om  een Jounal together te organiseren, niet alleen voor de Planner groep of voor de Art journal groep maar voor iedereen. 
Er zijn 12 prompts, voor elke maand één en hoe je er invulling aan geeft maakt niet uit. 
Het gaat om de gezelligheid  en vooral om elkaar te inspireren.
Ik heb besloten om een verjaardagskalender te gaan maken, die van mij was een beetje oud, uit de tijd (Vintage, hihi.)
Maar wat mij betreft dus aan vervanging toe.
Dat ga ik in een planner  doen en niet aan een touwtje voor in de toilet, daar mag die oude blijven hangen. 
Op mijn bureau zie ik de planner liggen en denk ik er hopelijk meer aan om familie, vrienden en kennissen te feliciteren met hun verjaardag en om kaarten te maken. 
Hopelijk vergeet ik dan niet om ze te versturen.
Ik maak pagina's met een pocket waar dan het kalenderblad in geschoven kan worden. 
Lekker overzichtelijk zo.
Je ziet het niet echt goed maar January is eruit gestanst en daarachter zit dubbelzijdig tape waar ik glitter op heb verwerkt.
De grote cijfers zijn altijd leuk en ik gebruik ze dan ook graag. 
Ze zijn bewerkt met versamark, Wow sticky embossing powder en eiskristal van Viva.
Dat vind ik ook zo leuk!

Nou, mijn 1e projectje van Januari is dus weer gemaakt. 
Een goed begin.....zullen we maar zeggen.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn

Het wordt stiekem tijd om dat Marjo(scrap)lijn ook maar eens achter me te laten. ;-)

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Marjolijn!

Els zei

Ontzettend leuke pagina heb je weer gemaakt. En nu maar hopen dat je de verjaardagen niet meer vergeet.
Groetjes, Els