vrijdag 12 augustus 2022

Winter pop-up page DDBD

De winter komt er aan, dat is een ding dat zeker is!! 
En heel eerlijk, ik verlang er naar. 
Deze hitte ik hou er echt niet van, een zonnetje okay, 22, 23 graden, ook nog prima maar daarboven wordt het voor mij al snel te warm. 
Voor de wereld is het ook niet goed, dat blijkt nu wel, uitgedroogde rivieren, bosbranden, oogsten die mislukken. Nee, ik hou van de winter.
Dus vandaag mijn DDBD pagina voor 21 december, want dan begint hier de winter, heerlijk. 
Met de Winter insert page heb ik deze pagina gemaakt.
Achter het hert kan een tag geschoven worden. Altijd leuk voor een fotootje of journaling. 
Als je de pagina open klapt komt er een leuk  Pop-Up tafereeltje tevoorschijn. 
Door de rustige kleuren van het prachtige "Christmas lives here" papier komt het over als een heerlijk stil winterbos.
Kijk die hertjes eens genieten daar. 
Lief toch.

Ik ga de verzengende hitte weer eens opzoeken zo meteen want ik heb een afspraak waar ik niet onderuit kan maar als het aan mij lag bleef ik binnen.
Heerlijk winterse pagina's maken voor in mijn DDBD.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

Liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Ik ben het helemaal met je eens Marjolijn om uit te kijken naar de winter. Ook de herfst kan ontzettend mooi en onstuimig zijn en daar hoe ik ook van.
M<aar je heb weer een hele mooie pagina gemaakt voor December. Heel leuk met de pop-up kaart erbij.
Probeer te genieten van dit warme weekeinde en groetjes, Els