vrijdag 19 augustus 2022

Get well soon!

Niet 1 maar 2 zieke vriendinnen, die verdienen toch een kaartje!!
Ik was met de monstertjes aan het spelen dus bedacht meteen dat je daar wel een lach op het gezicht van een zieke tovert, toch? 
Het achtergrond papier heb ik bewerkt met de stencils van de Planner Essentials.
Meteen lekker vrolijk dat papier.
Met de Flip-card van Joset is het een koud kunstje om er iets leuks van te maken. 
Dit is het andere kaartje, ik heb voor beide kaarten de onderdelen van alle monstertjes door elkaar gemixt, alleen de lijfjes zijn hetzelfde. Op de andere kant van de Flipcard zit een ballonetje met daarnaast een tekst. 
Voor dit monstertje heb ik ook wiebeloogjes gebruikt en hij kreeg een brilletje op. Het brilletje is van de kerstman uit de set "Christmas figures" voor de planner, het lag toevallig op mijn tafel en ik dacht dat is misschien wel leuk!
De tekst "thinking of you" is uit een al oude set van Stampin'Up!
Ik hoop dat de monstertjes goed aankomen en dat beide dames er wat van opvrolijken want ziek zijn met deze hitte is dubbel pech.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Kitty zei

Daar vrolijken ze vast wel van op!