vrijdag 26 augustus 2022

Halloween Pull-tabs in Pocket page

Nou, alles bij elkaar een toppertje voor mij.
Halloween, pompoenen en een Pull-tab!
Zo leuk allemaal. En als ik een beetje verward overkom, tja, ik ben met Kerst, Halloween, het Planner retreat bij Doe@Ding, zomer en nog wat andere dingen bezig dus ja, alles loop een beetje door elkaar. hihi.
Deze wilde ik vast aan jullie laten zien omdat ik het zo leuk vind. De pagina is nog niet helemaal af maar het is ook nog geen oktober, gelukkig. 
Het was een puzzeltje maar het werkt!!!
De pompoen zit op de buitenkant van de pocket gelijmd met dubbelzijdige tape.
Ik heb dus een dubbele Pull-tab gemaakt.
En kijk zowel het hoedje van de pompoen als wat er in zit komt omhoog,....brrrrr, spinnen , ik vind ze zo enorm griezelig. Maar het hoort erbij en ik heb begrepen dat we vanwege de droge zomer heel veel spinnen gaan krijgen dus wen er maar vast aan.

Oh ja, ik geef ze een naam, dan zijn ze een stuk minder eng!
Dit is Bas, aangenaam.

Bedankt weer voor je bezoekje,
lies,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Super gave pagina, Marjolijn!

Jolanda Goes zei

Ja echt, jij bent voor mij de koningin van de interactieve ideetjes. Wat superleuk is dit weer Marjolijn. Ik ga zo langzamerhand ook mijn halloweenspulletjes eens opzoeken, goed idee!

Els zei

Een leuke griezel pagina!!
Groetjes, els