maandag 15 augustus 2022

Juli en nieuwe Die-sets!!!!!

Het ging zo goed dit jaar, ik had de pagina's voor mijn maanden al klaar voordat het zover was dus ik hoefde alleen nog maar foto's en journaling eraan toe te voegen. Toen kwam er het retreat!!!
Zo ontzettend leuk wordt dat maar een heleboel voorbereiding dus ook! 
Daar ging mijn tijd aan op. 
Plotseling liep ik dus enorm achter met mijn jaaroverzicht, hihi.
Gelukkig heeft Esther weer iets fantastisch bedacht en dat kwam mij nu zo goed van pas. 
Jullie kennen natuurlijk de Pocket Pages al die er al een tijdje zijn voor de planner.
Nu heeft Esther ook 2 superleuke Die-sets gemaakt die daar perfect in passen. En zo leuk ook. 
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan en in een dag tijd had ik mijn maand juli klaar. 
Dat is me nog niet eerder gelukt.
Ik ben fan!!!
Ze staan nog niet in de E.C.D. shop maar elke hobby winkel die E.C.D. verkoopt kan ze al leveren. 
De P.P.Fillers1 en 2
Bij Doe@ding heb ik ze al gezien in de shop!
Het is superhandig, in een mum van tijd heb je je pagina klaar.
Normaal niet mijn manier van hoe ik de dingen verwerk in mijn planner maar ik vind het superleuk om er af en toe zo'n photo pocket page tussen te verwerken met de Fillers.
Met de verschillende hoesjes waar ook allemaal verschillende Filler Dies voor zijn maak je echt een leuke indeling voor je planner.
Als je de hoesjes "Op zijn kop" doet heb je meteen weer een andere pagina. 
Uiteraard kun je al je andere Dies er bij gebruiken en alles aankleden zoals jij dat leuk vindt.
Deze ronde Dies zijn ook zo leuk, toevallig was ik met Eva naar een kunstproject geweest in de oude Warande hier en daar stond dit prachtige ronde kunstwerk, de foto heb ik met de Die gesneden dus die past er zo perfect in. 

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn dan ik.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Je hebt hard gewerkt Marjolijn en je pagina's zijn heel mooi geworden.
Groetjes, Els