zaterdag 8 september 2018

You fill me with happiness....

Eva was jarig en dat vraagt om een kaartje uiteraard.
Ik was aan de gang gegaan met mijn nieuwe stempelset van Stampin'Up! maar was totaal niet tevreden. Eerlijk?...… ik vond het net een kaart voor een oudere dame.
Niets voor Eva, dus opnieuw aan de slag.
Deze keer met de superleuke 
"Jar of love" set.
En ja, toen lukte het wel.
Ik heb er een schudkaartje van gemaakt.
Met 27 hartjes er in want dat is de leeftijd van Eva nu.
Ze vond het een erg leuk kaartje. ;)
Ik heb haar ook het andere kaartje laten zien en ja, dit was een goed keuze, hihi.
Uiteraard hoort er een envelopje bij dus die ook maar gestempeld.

Willen jullie het andere kaartje ook nog zien?
Nou vooruit dan,
Ik ben er niet ontevreden over hoor maar nee, het was geen kaartje voor Eva.
Gelukkig weet ik een aardige dame die 90 wordt komende week en ik denk dat hij daar naartoe gaat. 
Dit is de binnenkant.

Ik denk dat jullie het wel met mij eens zijn toch?....

Bedankt weer voor je bezoekje.
Liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh ja...echt een super gave kaart voor Eva. Goed idee ook om de pot te vullen met hartjes.
Andere kaart is ook een leukerd, maar mijn voorkeur zou ook echt naar die eerste gaan ;o)

Scrappiness zei

Ja ik snap wat je bedoelt :) Wat een mooi kaartje voor Eva en nog van harte gefeliciteerd! Misschien aap ik het idee na voor mijn nichtje die 21 wordt deze week. Ik heb al zo lang niets gemaakt, dat er echt wel even een inspirerend zetje voor nodig is!!!