woensdag 5 september 2018

Enjoy your day!

               Is hij niet lieffff, die Gnoom? 
De stempeltjes kreeg ik van mijn lieve vriendin Daan, zo ontzettend leuk zijn ze. 
Dit plaatje is ingekleurd met aquarelverf.
Het kaartje kwam ik tegen op het Noor! blog, een S.O.L. was het, zo leuk dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan
Ik moet zeggen dat het nog best een klusje was de eerste keer!
Inmiddels heb ik het al een paar keer gemaakt en gaat het steeds beter.
De 3D sterren voorop vind ik ook zo gaaf, gemaakt met een stansje van Noor! 
 Als je het kaartje opendoet schuift er een ander kaartje voor.
Ik had een filmpje gemaakt maar dat krijg ik niet geplaatst op mijn blog.
Maar je ziet zo ook wel een beetje wat de bedoeling is. 
Als het kaartje helemaal open is zie je dus dit plaatje ipv de Gnoom.

Inmiddels heb ik zo nog 2 kaartjes gemaakt maar nog niet gefotografeerd dus die komen later aan bod.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Aaaah….wat een droppie. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Marjolijn!

Scrappiness zei

o wauw wat een liefje zeg! En weer zo leuk met de extra verrassing!