zondag 30 september 2018

Huisdeken

Het werd nu hoog tijd dat ik mijn 2e huisdeken afhaakte.
Het wordt weer kouder en nu hoeven we niet meer te vechten om een dekentje. 
Deze wol heb ik een paar jaar terug gekocht op de Knit&Knot beurs in Tilburg
De wol was bedoeld om een vest van te breien. Helaas ben ik daar nooit aan begonnen en ik vond het zonde van dat prachtige pakket. Na de succesvolle, maar veel te dure, 1e deken dacht ik, laat ik er een deken van maken en zo gezegd zo gedaan.
Ook voor deze deken heb ik weer de wafelsteek gebruikt, zo komt het toch weer mooi bij elkaar al is de kleur en de wol heel anders dan van de eerste deken. 
De eerste deken kun je hier vinden mocht je die willen zien.


Nu ga ik weer verder met mijn Halloween creaties want morgen is het 1 oktober.
 Halloween komt dus dichter bij!
En.... de tuinoverkapping is bijna klaar dus dan wil ik het gezellig aan kunnen kleden buiten. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...wat een mooie en vooral heerlijk warme deken is het zo geworden, Marjolijn. En wat haak jij mooi gelijkmatig!

Kitty zei

Erg mooi, ziet er ook lekker warm uit.