maandag 10 september 2018

Halloweenhuisje 2

Het 2e huisje is een feit. Deze keer heb ik echt lekker zitten fröbelen. 
deze keer heb ik alle onderdelen van het huisje losgesneden en de onderdelen heb ik gestempeld met de houtstructuur stempel en daarna geëmbost met een embosplaat.Daardoor lijken de muurtjes net van echt hout.
De kozijnen zijn met oranje inkt gekleurd en daarna met embossing poeder bewerkt.
Ik heb ook tussen al mijn andere stansen zitten kijken en daar kwam ik deze leuke katjes met de lantaarn en de maan en sterren tegen, zeer bruikbaar op dit huisje.
Op de raampjes heb ik met Stazon spinnenwebjes gestempeld en achter de raampjes  zijn gordijntjes van paars kant opgehangen. Je ziet het niet goed op de foto maar het ziet er zo leuk uit.
Ook de achterkant is aangekleed, hier heb ik een spinnenweb op de muur geplaatst en de paddenstoeltjes kregen ook een laagje embossingpoeder.
Het begin van het dorpje is gemaakt. Wat is dit toch leuk om te doen.
Nu even wat andere dingen doen en dan weer aan de slag met huisje nummer 3. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Ooooh….dit huisje is ook al zo gaaf!