maandag 3 september 2018

Home sweet HALLOWEENhome!

Dat is lang geleden!!!
Veel te lang maar ik ben weer lekker aan het fröbelen. 
De warme hete zomer en het gebrek aan inspiratie en zin zijn de oorzaak dat er even niets gebeurde hier. 
Maar, ik heb de zin en inspiratie weer terug en door de herontdekking van Stampin'Up! ben ik weer lekker aan de slag. 
Dit huisje maakte ik met de ontzettend leuke "Home sweet home" set van S.U. en voor de aankleding heb ik lekker mijn Noor stansjes ook gebruikt. Wat een genot dat gepruts, dit is nog maar een 1e huisje en een beetje geëxperimenteerd. Er zijn zoveel mogelijkheden!!! Ik vrees dat ik de komende keren alleen maar leuke huisjes ga laten zien. 
Het papier komt uit mijn verzameling Halloween papier en zwart cardstock.
De rand is bewerkt met flower soft.
de paddenstoelen zijn gekleurd met distressinkt.
Sarah vroeg al of ik weer een advent kalender ging maken met deze huisjes.
Grappig dat ze dat nog steeds leuk vind. 

Bedankt weer voor jullie bezoek en reacties, ik ga niets meer beloven maar hoop weer vaker iets te laten zien op mijn blogje. 

Liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Wauw....dat ziet er gaaf uit, Marjolijn. Ga jij maar lekker door met experimenteren en prutsen. Dat wordt weer genieten van jouw kunstwerkjes!