maandag 27 december 2010

White Christmas

Een kerst lay-out met traditionele kleuren, rood, groen, goud en glitter!
Een zelfgemaakte embellishment.
Dat was de opdracht voor de 4e Challenge bij de Scrapheap.
Gekleurd met Derwent potloden voor mijn Gastdesigneropdracht bij het Derwent Blog.
Bovendien heb ik met laten inspireren door een kussentje van Ikea!
Dat was de opdracht bij Scrapfever. Ik zie alleen net dat ik het een en ander vergeten ben bij die opdracht. Misschien kan ik dat nog oplossen. Er moeten nog drie lintjes en een stempel  bij.
Toch nog niet helemaal geslaagd. Maar dit is het kussentje.
Ik heb me laten inspireren door de swirls, de kleuren en de bloemen.
Heel veel opdrachten had ik ineens en door ze te combineren kon ik het allemaal in 1 lay-out uitwerken.
Bij de scrapheap was de opdracht zoals boven beschreven, het bezempje heb ik zelf gemaakt van wat takjes en een sateprikker. Een ijzerdraadje en nu kan hij vegen.
De titel is bijna niet zichtbaar maar ik wilde hem perse wit houden.
De bloemetjes zijn gemaakt met de 3D bloemenstans van Sizzix, deze keer heb ik rood vloeipapier gebruikt.
Een enorm gefriemel maar met een heel mooi resultaat.
De groene blaadjes onder de roosjes komen nog uit de laatste kit van Scrapfever.
Ik heb dus voldaan aan alle opdrachten, mijn "personal challenge" bij scrapfever, het kussentje.
De kleuren en de zelfgemaakte embellishment voor de scrapheap.
Het magnoliastempeltje ingekleurd met Derwent voor mijn gastdesignerschap op het blog daar en ik heb een magnoliastempel gebruikt zodat ik hem ook nog bij het magnoliablog kon plaatsen.

Nu nog een oplossing vinden voor de lintjes, die stempel is wel te doen.
Hmmm, even denken dus.


Dit was het dus weer even.
Bedankt weer voor het kijken en tot een volgende keer.
Liefs Marjo(Lijn)

6 opmerkingen:

Danielle zei

Hoi Marjolijn, ik vind je layout echt prachtig! heel mooi, straalt rust uit en je bloemen zijn echt gaaf! ook je geponste sneeuwsterren zien er super uit. het is gewoon bijna zonde om er nog een stempel en lint aan toe te moeten voegen! helemaal top deze LO!
liefs daan

Scrappiness zei

Nou om eerlijk te zijn zou ik er niets meer aan toevoegen!! Ik denk dat het alleen maar afbreuk zal doen aan deze prachtige layout! Wat is íe leuk met de sneeuwman (dat is toch een stempel!?)en bezem en de prachtige bloemetjes en takjes.

Annelies zei

Wat een kerstsfeer! Heel mooi, zo op dat witte cardstock!

jacqueline zei

Wat een mooie LO is het geworden.
Vind de stempels erbij geweldig leuk.
Ben helemaal weg van je prachtige zelfgemaakte bloementjes....wow!!

Alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

Groetjes Jacqueline

Jacqueline zei

Dat worden 3 punten, Marjolijn... Wat een prachtige LO: hij straalt rust uit en er is heel veel te zien.
Liefs,
Jacqueline

Margot zei

ik ontdek net je blog en zie deze prachtige lo!
hele gave details!